כוכבת ה-TikTok בריטני צ'ארג', בת 32 ואם ל-12 ילדים. היא מפרסמת לעתים קרובות סרטונים במדיה החברתית ולאחרונה, היא שיתפה את 1.8 מיליון העוקבים שלה, איך משפחתה התרחבה לאורך השנים, כשהיא כל כך צעירה.

בריטני צ'ארג' - אם ל-12, את הילד הראשון היא הביאה בגיל 16 (צילום: טיקטוק)

בקליפ קצר שפרסמה, צארג' התוודתה בת כמה הייתה בכל אחת מהלידות שעברה. היא  הסבירה שארבעת הילדים הראשונים שהביאה לעולם, נולדו כשהייתה נערה צעירה. בטבלה שהכינה, תחת המילה "בני נוער", היא הציגה שהגילים בהם נכנסה להריון היו 16, 17, 18, ו-19. לאחר מכן, הציגה את הגילים בשנות ה-20 לחייה: 21, 23, 26 ו-28, וזאת לפני שהסבירה כי בגיל 30 הביאה לעולם שלישייה, ואת בנה האחרון (עד כה) ילדה כשהייתה בת 32.

טבלת הגילים בהם צ'ארג' הביאה ילדים לעולם (צילום: צילום מסך טיקטוק)
טבלת הגילים בהם צ'ארג' הביאה ילדים לעולם (צילום: צילום מסך טיקטוק)

מאז פרסום הסרטון, גולשים רבים הגיבו לצ'ארג' מה דעתם על משפחתה המורחבת. גולש אחד כתב: "זה מדהים! יש לך קבוצת כדורסל משלך!", בעוד ששני הגיב: "מקווה שאת מאושרת ומצליחה לגדל את כולם ולתת להם מה שהם צריכים". שלישית הוסיפה: "מצדיעה לך. לא יודעת איך את מתפקדת. לי יש חמישה ואני משתגעת".

עם זאת, האם ל-12 התמודדה גם עם לא מעט תגובות אכזריות שביקרו אותה על מספר הילדים שהביאה לעולם. "לא שמעת על אמצעי מניעה?", כתב גולש אחר, בעוד שמשתמש נוסף הגיב: "חוסר התחשבות בזיהום כדור הארץ".