כוכב ה-TikTok ואיש האשליות האופטיות Hectic Nick, משתף עם 3.9 מיליון העוקבים שלו תמונות מתעתעות מדי יום. התמונה הבאה הפכה לוויראלית וצברה למעלה מ1.6 מיליון צפיות ולמעלה מ-135 אלף תגובות.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

יוצר התוכן המסתורי, שמרכיב משקפי שמש בכל הסרטונים אותם הוא מעלה, הציג תמונה ובה ניתן לראות משולש ובתוכו קווים. הוא אמר:" רק אחוז אחד מהצופים הצליחו לפצח את החידה. כמה משולשים יש בתמונה הזו?". הוא הוסיף: "זה נראה פשוט, אבל זה לא קל".

כמה משולשים יש בתמונה? החידה שהסעירה את הרשת (צילום: טיקטוק)

המשולש הראשון שניתן להבחין בו הוא הגדול כמובן, וניתן מיד לראות עוד שלושה בחלקו העליון. אך מה שמסבך את העניינים, הן הצורות האחרות בשארית המשולש. "תכתבו לי כמה מצאתם", אמר יוצר התוכן.

גולשים רבים מיהרו להגיב ולשתף בניחושים שלהם. גולש אחד כתב: "בחלק העליון יש שלושה והמשולש הגדול. בסך הכל ארבעה". שני הגיב: "האחרים הם ריבועים, אין סיכוי שיש יותר מארבעה". שלישי הוסיף: יש חמש! המשולש הגדול, השלושה שבקודקוד והאחד שמקיף את השלושה".

הניחוש הפופולרי ביותר היה ארבעה משולשים, בעוד שצופים רבים כתבו שהם ראו גם שבעה או 15. "חבר'ה יש רק אחד", כתב עוקב אדוק של כוכב ה-TikTok. רוב התשובות היו נמוכות מהמספר הנכון. אך היו כאלה שניחשו שישנם 24, 42 או אפילו למעלה מ-100 משולשים. כדי למצוא את התשובה, אתם יכולים להרכיב משולשים והם לא חייבים להיות שווי צלעות. מוכנים לתשובה הנכונה?

מספר המשולשים בתמונה הוא 18. אם אתם מתקשים למצוא את כולם, התייחסו לקווים בתמונה כאל רשת, ותבנו משולשים בגדלים שונים. הצלחתם? מזל טוב! אתגרו את החברים שלכם.