היילי, בעלת חשבון TikTok ויראלי, שיתפה עם העוקבים שלה חוויה שהייתה מעדיפה לשכוח. היא בחרה להפיץ את הסיפור שלה כדי שנשים נוספות יפעלו באומץ וינהגו באותו האופן, במידה ויתקלו במקרה דומה לשלה.

היא הכירה אדם שהיה לטעמה באפליקציית ההיכרויות "טינדר", והחליטה להיפגש עמו. השניים יצאו לדייט קסום והמשיכו משם לביתו של הגבר, שציין בפניה כי הוא גר לבד. הוא הציע להיילי לעלות, היא נענתה בחיוב והעניינים החלו להתחמם.

היילי בביתו של הגבר הבוגדני, סיפר כי הוא גר לבד אך היא גילתה שהוא בכלל נשוי (צילום: טיקטוק)

"הגעתי לפגישה והכל הלך כשורה. דיברנו וראיתי שיש 'קליק' בנינו", סיפרה האישה. השניים קיימו יחסי מין והיילי שאלה אם זה בסדר שהיא תיכנס לחדר האמבטיה. "הוא היסס", הסבירה, אך נכנסה בכל זאת. "נכנסתי לשירותים וכשהבטתי סביבי, ראיתי שתי מברשות שיניים כשאחת מהן הייתה ורודה. ראיתי מוצרי שיער, אבל האיש קירח. אין סיבה שהוא ישתמש בתכשירים מהסוג הזה".

שתי מברשות שיניים, אחת ורודה (צילום: צילום מסך טיקטוק)
שתי מברשות שיניים, אחת ורודה (צילום: צילום מסך טיקטוק)

"יצאתי מחדר האמבטיה ושאלתי אותו 'אני חושבת שמגיע לי לדעת... האם אתה נמצא במערכת יחסים?' והוא ענה לי 'כן, מצטער. הייתי צריך לספר לך... אני נשוי' ", סיפרה היילי המבוישת. היא עזבה את ביתו מיד ובאותו הערב קיבלה הודעה מהגבר, שביקש ממנה לא לומר דבר.

המגירה היתה עמוסת ראיות, היילי מגלה שהגבר איתו נפגשה - נשוי (צילום: צילום מסך טיקטוק)
המגירה היתה עמוסת ראיות, היילי מגלה שהגבר איתו נפגשה - נשוי (צילום: צילום מסך טיקטוק)

לאחר ששיתפה את הסיפור ברשת החברתית, מבלי לחשוף פרטים על האיש או על בת זוגו, גולשים רבים הגיבו לה שעליה לספר על המקרה לאשתו של הגבר הבוגדני. בסופו של דבר החליטה היילי לבקר את האישה, ותיעדה את הרגע בו היא סיפרה לה את האמת אך מבלי לחשוף את פניה.

תיעדה את הרגע בו סיפרה את האמת לאשתו של הגבר שהכירה (צילום: טיקטוק)

"באתי לדבר איתך", היא נשמעת אומרת אומרת בתיעוד. "שמי היילי, והייתי כאן אתמול בלילה עם מישהו שנקרא פיטר". אשתו התמימה של הגבר השיבה: "פיטר? בעלי? מה קרה? איך אני יכולה לעזור לך?". האישה סיפרה לבת הזוג שהיא הכירה את בעלה באפליקציית היכרויות ובסופו של המפגש הם קיימו יחסי מין. "באמת? את צוחקת עלי?", ענתה אשתו של פיטר.

היילי בתגובה אמרה לה: "אני כל כך מצטערת, אני לא שמחה להיות האישה שמספרת לך את הדבר הנורא הזה אבל התייעצתי עם לא מעט אנשים שאמרו לי שאני חייבת לעדכן אותך". לאחר מספר ימים, כוכבת ה-TikTok שיתפה את העוקבים שלה כי האישה הנבגדת שלחה לה הודעה והציעה לה להיפגש. היילי עדיין לא בטוחה שהיא מעוניינת במפגש. היא בטוחה כי היא עשתה מה שהיה עליה לעשות ושם תפקידה הסתיים.