ברי דובאל בת ה-25 מאוסטרליה, הייתה מאורסת לאהבת חייה. הם יצאו יחד ארבע שנים והחליטו להינשא זה לזו. אבל הכל השתנה ביום אחד, כשנפלה על ראשה מגג. 

הצעירה סבלה מפציעה מוחית ושברים בעצמות. היא הוטסה לבית החולים של אוניברסיטת אלברטה, שם היא הייתה במצב של חיים ומוות במחלקה לטיפול נמרץ. הצוותים הרפואיים הצליחו לשמור עליה בחיים אך היא שקעה בתרדמת למשך שלושה חודשים, ולאורך כל התקופה, היא נלחמה על חייה.

ברי, נפלה מקומה גבוהה, שקעה בתרדמת וכשהתעוררה בן זוגה כבר היה עם אישה אחרת (צילום: טיקטוק)

יום אחד, כעבור קרוב ל-100 ימים, היא התעוררה. אך מי שהיה אמור להיות שם לצידה - כבר פנה לדרך חדשה. דובאל חשפה את הסיפור הכואב שלה ב-TikTok ושיתפה בתחושות הקשות אחרי שגילתה שבן זוגה עזב אותה.

"לילה אחד יצאתי לבר שנמצא על גג של בניין עם החברים שלי, המעקה נשבר ונפלתי. הנפילה היתה על הראש ונכנסתי לקומה למשך שלושה חודשים. סבלתי גם מהפרעה בזיכרון במשך כחודשיים אחרי שהתעוררתי. אך למרות הכל, לא שכחתי ממי היתה אמורה להיות שיחת הטלפון הראשונה אחרי שהתעוררתי - הארוס שלי", תיארה בת ה-25.

מגיבים רבים זעמו על האקס הלא מתחשב (צילום: צילום מסך טיקטוק)
מגיבים רבים זעמו על האקס הלא מתחשב (צילום: צילום מסך טיקטוק)

כשהצעירה הפעילה את מכשיר הנייד שלה, היא קיבלה הודעה מאישה זרה שטענה שהארוס שלה עזב את הבית: "בלה בלה בלה (התכוונה לשמו של הבחור) עבר לגור איתי ועכשיו אנחנו ביחד. אל תצרי אתו שום קשר", כתבה הזרה. דובאל לא הצליחה להשיג את הגבר לו הייתה מאורסת, ולא שמעה ממנו דבר במשך כ-11 חודשים.

גולשים רבים הביעו את זעמם על האיש חסר ההתחשבות ועל בת הזוג החדשה עוד יותר. גולש אחד כתב: "לא אכפת לו שכמעט מתת? ושנותר לך 10 אחוז לחיות? העיקר שהוא מאושר". שני הגיב: "מזל שגילית את פרצופו האמיתי לפני שהתחתנת עם גבר אפס שכזה". שלישי הוסיף: "אני לא רוצה לתאר לעצמי מה היה קורה אם כבר הייתם נשואים והורים לילדים והיית חוטפת מחלה קשה או משהו כזה". רביעי סיכם: "נישואים מיועדים לאנשים שיישארו לצד בן הזוג בטוב וברע, לא לאנשים כמו האיש הזה".