תלמידת כיתה א' מהודו, נענשה על ידי אמה בצורה שהצליחה להסעיר את העולם. הילדה, שלטענת האם, לא סיימה להכין את שיעורי הבית, תועדה על ידי שכן כשהיא שוכבת על גג הבית, כשידיה קשורות מאחורי גבה ורגליה קשורות בקרסוליים. נראה כי האם השאירה אותה שם, תחת השמש הלוהטת באזור קאז'ורי קאס שבדלהי.

השכן, שהכיר את המשפחה, מיהר לדווח על המקרה למשטרה ולרשויות, שהגיעו במהרה למקום, שחררו את בת ה-5 ועצרו את האם. מהחוקרים נמסר כי האירוע התרחש ב-2 ביוני, ואמה של הילדה הודתה בביצוע המעשה.

אביה של הצעירה טען כי לא היה מעורב בעונש שנתנה האם, וכי נודע לו על המקרה רק לאחר שאשתו נעצרה, על ידי אביו. "כשהגעתי הביתה, אבא שלי סיפר לי שהוא הגיע, ראה את הילדה קשורה במרפסת ושחרר אותה. אשתי כעסה והענישה אותה. כעסתי עליה ואמרתי לה שלא תעשה זאת שוב, אך ביום שלמחרת השכן שלנו שלח לי את הסרטון", אמר האב המודאג.

הגולשים המבועתים שנחשפו לסרטון, כתבו תגובות קשות על המחזה המצמרר. גולש אחד כתב "זו סצנה קורעת לב. צריך לחייב את הרשויות לפרסם את פניה של האישה". שני הגיב: "כאב לב! לראות ילד קטן מתפתל בחום כזה". שלישי הגיב: "הלב שלי נשבר כשראיתי את זה".