פעוט כבן שנתיים בלבד, שיחק לבדו ליד צריף בחווה בה עובדים הוריו בדודאפור שבאזור גורג'אט בהודו. האם שסיימה את עבודתה, יצאה החוצה ולא מצאה את בנה. היא קראה לו מספר פעמים אך הוא לא ענה לה. השקט המפחיד החריש את אוזנייה אך לפתע היא שמעה בכי עמום המגיע ממקום מרוחק.

***  תיעוד קשה לצפייה **

חילוץ מחריד של פעוט מבור בעומק 152 מטרים (צילום: טיקטוק)

כשהבינה מהיכן מגיעים הקולות היא קראה לבעלה ופרצה בבכי. זוג ההורים חסר האונים הבין שבנם בן השנתיים נפל לבור העמוק שמחוץ למקום עבודתם. הם הזעיקו את המשטרה ואת כוחות הביטחון שהגיעו למקום והחלו לפעול.

הצוותים פתחו בחילוץ נואש להציל את הפעוט האומלל, ושלשלו חבל עבה במורד הבאר המשמשת לשאיבת מים. התיעוד המחריד מציג את השוטרים מקיפים את הבור, כשהתינוק נשמע צורח ובוכה מהמקום בו נתקע. הם משכו את החבל באופן הדרגתי כלפי מעלה, בעוד שאחרים הצטרפו לסייע להם.

ניתן לשמוע את בכיו של התינוק מתגבר עד שגופו הקטן נמשך החוצה מהבאר. שני אנשי צוות נראו נושאים את הפעוט המבועת לתוך אמבולנס שהמתין במקום, והקהל שנכח מסביב מחא כפיים והריע לצוותי הביטחון על שהצליחו להציל את בן השנתיים.

הפעוט התאחד עם משפחתו כשהגיע לבית החולים, שם הוא נמצא תחת השגחה. לצוותים לקח כ-45 דקות לחלץ את בן השנתיים ולמרות התקרית המזעזעת, הוא נותר בריא ושלם ויצא מהבור ללא פגע.