"לא מאמינה שזה קרה", נכתב בפוסט שהפך לוויראלי בפייסבוק.

קרוליין אקטר, נסעה יחד עם בן זוגה אהרון ובנם בן הארבע, ג'ייקוב, לחנות B&Q לכלי בית ומוצרי חשמל כדי לרכוש מכונת כביסה חדשה. על פי הדיווחים, הספיקו שתי דקות של חוסר תשומת לב מההורים כדי שיתרחש אסון.

ג'ייקוב הקטן, הוריד את מכנסיו והתיישב על אחת מאסלות התצוגה של החנות. לאחר שהאם הבינה, מעט מאוחר מדי, מה קורה, היא מיהרה אל הילד וביקשה ממנו לעצור מיד ממעשיו על מנת למנוע מבוכה. אך היא איחרה את המועד, והבן כבר הספיק לעשות "מספר 2" באסלת התצוגה.

האם שצבע עורה הפך לאדום מבושה, מיהרה לרכב כדי להביא חבילת מגבונים לחים, וכשחזרה פנימה, בן הארבע עדיין ישב שם כי "הוא היה צריך לסיים ובעלי לא ידע מה לעשות", כתבה בפוסט שפרסמה בפייסבוק. "בחוסר אונים ובמבוכה, ניסיתי להסביר לו שאלה לא שירותים שאפשר להשתמש בהם", סיפרה. לאחר שסיים, אביו של הילד "דג" את הצואה מאסלת התצוגה, והכניס אותה לתוך שקית. 

למרבה המזל, צוות החנות לא כעס על המשפחה. "אחת המוכרות לא הצליחה להפסיק לצחוק וניסתה להתעלם מהמקרה", כתבה האם. "בהתחלה היינו מבוהלים, אך בדיעבד זה היה מקרה משעשע. הבעתי את התנצלותי בפני צוות החנות והבטחתי שבפעם הבאה אהיה עירנית יותר".