לקסי נטולי, בעלת חשבון TikTok בשם @yolkfather, משתפת עם מיליוני העוקבים שלה מבחני אישיות ואשליות אופטיות לעתים קרובות. 

לאחרונה, היא פרסמה את התמונה הבאה שנראית כמו ציור של סוסים על רקע הרים מושלגים. בקליפ, נטולי אמרה: "מעט מאוד צופים הבחינו בכל הסוסים שבתמונה".

כמה סוסים יש בתמונה? רוב הצופים ראו רק חמישה (צילום: טיקטוק)

באיור מסתתרים בסך הכל שבעה סוסים. "רוב הגולשים הצליחו לראות רק ארבעה או חמישה, ולא משנה כמה זמן הם הביטו על האשליה", הוסיפה בעלת החשבון. היא ציינה כי "ייתכן שתראו רק את הראש או הזנב של חלק מהסוסים".

גולשים רבים הגיבו את התשובה שלהם לסרטון. "אני ראיתי שישה", כתב גולש אחד. אחר הגיב: "יש חמישה, אני לא מבין היכן עוד שניים". שלישי הוסיף: "זה מעייף את העיניים". בודדים מהמגיבים כתבו כי מצאו את כל השבעה. "אחרי 20 שניות מצאתי את כולם", השוויצה אחת מהעוקבות של חשבון ה-TikTok. אחד כתב: "תסתכלו על הרגליים, זה יעזור לכם למצוא אותם". צופה נוסף נתן הוראות ספציפיות יותר: "חמישה סוסים בוגרים, אחד צעיר וסוס אחד בהר".

יוצא האשליה, בוב דוליטל, הסביר כי יש שבעה סוסים בתמונה. "אחד עומד כשגופו השלם נראה לעין, ועוד ארבעה עומדים עם הפנים לכיוונו של הצופה. הסוס השני משמאל, מכסה את צדו הימני של סוס אחר. מימין, עומד הסוס הקטן ומעליו חלקו האחורי של השביעי". כתב והוסיף: "אלא אם כן אני הוזה".