סרטון "אזהרה" של אישה אחת, הפך לוויראלי ברשת החברתית TikTok. היא שיתפה את הגולשים כי, לכאורה, מצאה עשר מצלמות נסתרות בדירה להשכרה ששכרה באתר האינטרנט Airbnb.

היא סיפרה כי תכננה לצאת עם חברתה הטובה לחופשה בפילדלפיה שבארה"ב, והשתיים חיפשו נכס שיתאים לתקופת השהות המתוכננת. הן מצאו את הדירה המושלמת, שילמו מראש בעבור השהייה ויצאו לנופש. 

מצלמות נסתרות בדירת Airbnb, תיעוד שרץ ברשת (צילום: טיקטוק)

כשהגיעו אל הנכס המושכר, הן לא שמו לב לפרטים חריגים והתנהלו כרגיל, השתמשו בחדר המקלחת, בחדר השינה ובסלון. לטענתה של השוכרת, כעבור שהייה של 24 שעות בנכס, היא נרדמה בסלון וכשהתעוררה גילתה להפתעתה מצלמה בתקרה.

"באותו הרגע, כדי שאהיה בטוחה שאני לא מדמיינת, קראתי לחברה שלי כדי שתביט גם היא על מה שהיה נראה לי כמו מצלמה נסתרת, וכן, היה מדובר במצלמה. החלטנו לחפש בכל הבית ומצאנו עוד אחת, ועוד אחת, ועוד, ועוד, עד שהגענו לעשר מצלמות!", אמרה בעלת חשבון ה-TikTok שתיעדה את המצלמות שבדירה.

מזעזע! מצלמות נסתרות בכל הדירה (צילום: צילום מסך טיקטוק)
מזעזע! מצלמות נסתרות בכל הדירה (צילום: צילום מסך טיקטוק)

"דיווחנו על כך ל-Airbnb ולמשטרה, ועד היום לא קיבלנו תשובה. אין לנו מושג באילו מצבים תועדנו ומה בעל הדירה עושה עם הצילומים הללו. תודה לאל שגילינו את המצלמות ועזבנו את הנכס בזמן", הוסיפו השתיים המודאגות.

 מ-Airbnb נמסר כי: "המדיניות שלנו אוסרת בהחלט להתקין מצלמות נסתרות בנכסים. אנו נוקטים בצעדים משמעותיים במקרים מסוג זה, ומסייעים לשוכרים לקבל את כספם בחזרה. במקרה זה, השענו את המארח והסרנו את הנכס מהפלטפורמה שלנו עד שיהיו לנו תשובות. האורחות קיבלו החזר כספי מלא". הנשים עדיין ממתינות לתוצאות חקירת המשטרה.