קעקועים הם עניין של טעם, אך יש כמה שהקונצנזוס יכול להסכים שהם בהחלט חורגים מהנורמה. גבר בריטי, ש"נמאס לו לשלם על נעליים חדשות", החליט להחליף את הבד והסוליה על רגליו בקעקוע של הזוג האהוב עליו של חברת נייקי. צפו בתהליך עשיית הקעקוע:

איש ש"נמאס לו לשלם על נעליים" קעקע את הזוג האהוב עליו על הרגליים (צילום: טיקטוק)

אמן הקעקועים, דין גונת'ר בן ה-34, העלה את הציור הקבוע שעשה לאחד הלקוחות לעמודי האינסטגרם והטיקטוק שלו, והפך לוויראלי תוך זמן קצר. בסרטון שהעלה אפשר לראות את תהליך הקעקוע, שיוצר אשליה מוזרה שמדמה נעליים על רגליים. "רציתי שהציור יראה כאילו הוא נועל נעליים, למרות שהוא יחף. זו בהחלט יצירה שתגרום לכם להסתכל פעמיים", אמר. 

גונת'ר שבמקור הגיע מבלוויל שבדרום אפריקה, עבר לבריטניה לפני כחמש שנים וביסס את מעמדו כאמן קעקועים מצליח. לדבריו, כשהקים את הסטודיו שלו בעיר מנצ'סטר הוא מצא את העיצוב של הנעל ב-360 מעלות, והחליט לחפש אחר לקוח שישמח לקעקע על גופו את הציור. 

המקעקע עבד לא פחות משעתיים על ציור הקעקוע על הרגל, ועוד כשמונה שעות על חריטת הדיו עם המחט על רגלו. "זה היה מאתגר. הייתי צריך לוודא שהנעל תתאים לקווי המתאר של הרגל ושבלונה לא יכולה לעבוד במקרה כזה, אז הכל זו יצירה חופשית שלי", סיפר.