גבר פרסם מספר סרטונים באפליקציית ה-TikTok, בהם הוא הציג למיליוני העוקבים שלו איך הוא מכין כל שעולה על רוחו במכונית. הוא המיס סוכריות ג'לי, אפה עוגה, וצלה סטייק והמבורגרים, ללא שום תנור או אש - רק מחום השמש.

ג'ו בראון מאריזונה שבארה"ב, הסביר במדיה החברתית כי "חם מספיק כדי לטגן ביצה על המדרכה ". הוא החליט לקחת את הרעיון כמה צעדים קדימה ולנסות להכין מגוון מאכלים במכונית שלו.

כמעט 100 מעלות בתוך הרכב. צעיר צלה המבורגרים במכונית (צילום: טיקטוק)

המעלות בדרום מערב המדינה שבארה"ב, הגיעו ללמעלה מ-40 הקיץ, ובראון החליט להוציא את המירב ממזג האוויר הקיצוני. באחד מהסרטונים הוויראליים שלו שנצפה למעלה מ-18 מיליון פעמים, אמר ה-TikToker: "היום אני אכין המבורגר ברכב שלי ויש לי תחושה שזה הולך לצאת מאוד טעים". בקליפ ניתן לראות איך בראון מניח שני המבורגרים ולחמניות על תבנית אפייה. "אני הולך להשאיר אותם במכונית לכמה שעות", הוסיף הצעיר ובמקביל מדד את המעלות במדחום דיגיטלי, שעמדו באותו הרגע על לא פחות מ-85 מעלות.

למעלה מ-90 מעלות בתוך הרכב כעבור שעתיים (צילום: צילום מסך טיקטוק)
למעלה מ-90 מעלות בתוך הרכב כעבור שעתיים (צילום: צילום מסך טיקטוק)

הוא השאיר את המגש במכונית שעתיים שלמות, ולאחר מכן חזר כדי לברר מה מצבו של האוכל: "הקציצות נראות עשויות היטב והלחמניות ממש כמו טוסט. אם אתם מתעצלים לבשל על הכיריים, פשוט תשאירו את האוכל במכונית", אמר בראון ומדד שוב את החום בתוך הרכב, שנראה כי הגיע לכמעט 100 מעלות.

בסרטון נוסף שפרסם, הוא ניסה לצלות סטייק על ידי הנחתו מעל לוח המחוונים למשך כשעתיים. הוא אמר "זה מטורף לראות מה החום שמגיע מבחוץ יכול לגרום למה שנמצא בתוך הרכב. פנים המכונית מתחמם כמעט יותר מתנור אפייה. אני עושה את כל זה כחלק מהכיף, אבל המסר לא פחות חשוב- אל תשכחו במכונית דברים שחשובים לכם...". 

נתח הסטייק שהונח כשעתיים ברכב (צילום: טיקטוק)