"כואב לי הראש", "לא היום", "אני עייף". מי מאתנו  לא שמע אי פעם אחד מהתירוצים הללו בחדר המיטות? אבל זה בסדר. לא חייבים לקיים יחסי מין בכל יום. אבל האם לתת תירוץ בכל הזדמנות, זה כן בסדר?

אדם מתוסכל ערך רשימה של כל תירוצים האפשריים של אשתו. הוא שיתף עם העוקבים שלו ב-TikTok את כל הסיבות שהוא נאלץ לקבל, בלית ברירה, במשך תקופה לא קצרה. הוא זכה ליותר מ-5 מיליון צפיות ולמעלה מ-3,000 תגובות על הפוסט הוויראלי.

אישה נמנעה מסקס עם הבעל - והוא הכין רשימת תירוצים ופרסם אותה ברשת (צילום: טיקטוק)

התירוץ הראשון שכתב היה שהם עשו את זה "בשבוע שעבר". הבא אחריו היה שהיא "רצתה רק להתכרבל", והשלישי היה שהיא "מרגישה נפוחה". תירוצים אחרים כללו את "המצעים הנקיים שרק עכשיו החלפתי", או שהיא עייפה מדי, כואב לה הגב ושאין לה אנרגיה.

הבחור התייחס גם לשעה במהלך היום בה ניסה בכל זאת ליצור רגע אינטימי עם בת הזוג. "מוקדם מדי" ולפעמים "מאוחר מדי". גם לגבי טמפרטורת החדר, כתב הבחור: " קר מדי או חם מדי".

''מרגישה נפוחה'' (צילום: צילום מסך טיקטוק)
''מרגישה נפוחה'' (צילום: צילום מסך טיקטוק)

גולשים רבים השתעשעו מהסרטון של הבחור והגיבו את דעתם. גולש אחד כתב: "אחי, זו לא היא, זה אתה". אחר הוסיף: "כנראה שהסיבה האמיתית היא אפס עזרה במטלות הבית ועם הילדים. בעוד ששלישית הגיבה: "כנראה שברשימה הזו אף אחת מהסיבות היא לא הסיבה האמיתית".