אתם בוודאי שואלים את עצמכם "איך אפשר שלא לשים לב?". מבולבלים? גם אנחנו.

מוקדם יותר השבוע, אישה צעירה בת 22 מג'אמבי שבאינדונזיה, שיתפה את הסיפור המוזר שלה ברשתות החברתיות, לאחר שגילתה כי נפלה קורבן להונאה מזעזעת. הצעירה סיפרה כי הכירה "גבר" באפליקציית היכרויות בחודש מאי בשנת 2021. האיש הציג את עצמו כמנתח שהוכשר בארה"ב וכאיש עסקים שהתאסלם לאחרונה ומחפש אישה להינשא לה. שלושה חודשים לאחר ההיכרות, השניים החליטו להתחתן.

אפליקציית היכרויות, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג)
אפליקציית היכרויות, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג)

הסדרי החתונה של הזוג היו כרוכים בדרישות רבות על ידי הרשויות, ולחתן לא היו המסמכים הנדרשים, אך למרות זאת, השניים החליטו להינשא בטקס דתי שלא מוכר על ידי המדינה. לאחר שהתחתנו, הזוג הטרי עבר להתגורר בבית הוריה של הקורבן למשך מספר חודשים.

במהלך כל התקופה, אביה ואמה של בת ה-22 חשדו שהבעל מרבה לבקש סכומי כסף, וזאת לאחר שלא סיפק שום הוכחה לעסקיו בארה"ב. "בן הזוג" שהחל לחוש מאוים על ידי המשפחה, החליט לעזוב את בית הוריה של הצעירה והשניים עברו להתגורר בסומטרה, אי מרוחק מעיר הולדתה.

ה"בעל" החל לשלוט בכספים של הצעירה ואסר עליה ליצור קשר עם משפחתה. באפריל השנה, הוריה המודאגים יצרו קשר עם המשטרה המקומית, ויחד הם הצליחו לאתר את הזוג. ה"גבר" נעצר והקורבן חזרה לזרועות משפחתה. 

בחקירה התגלה כי לא מדובר בגבר, אלא באישה (צילום: אינג'אימג')
בחקירה התגלה כי לא מדובר בגבר, אלא באישה (צילום: אינג'אימג')

במהלך חקירת המשטרה, התברר כי מדובר באישה ולא בגבר. במהלך החודשים בהם השניים היו נשואים, גנבה האישה מהקורבן למעלה מ-16,000 ליש"ט (כ-68,000 ש"ח). הצעירה התמימה תושאלה בדבר קיום יחסי המין עם ה"בעל" והסבירה כי המתחזה השתמשה בעיקר באצבעותיה ובאביזרי מין נוספים, ונהגה לכסות את עיניה לעתים קרובות.

הוריה של הקורבן הגישו תביעה נגד האישה המתחזה, בגין הונאה וגניבה, והיא עשויה לרצות עד 10 שנות מאסר.

בית סוהר, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')
בית סוהר, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')