מונה דיאס בת ה-52, מעצבת פנים במקצוע ומתגוררת ביוטה שבארה"ב. כבר שנים שהיא מחפשת אחר אהבה אבל משום מה, זה אף פעם לא מסתדר.

לאחרונה, לאחר שהספיקה להתחתן ולהתגרש 11 פעמים, היא הכירה בחור בשם ג'ון. השניים היו מאוהבים ויצאו יחד תקופה לא קצרה. דיאס הייתה בטוחה שהפעם זה לתמיד, אך שיחה אחת על עתידם המשותף הרעידה את הקרקע והם קיבלו החליטה שלא להישאר יחד.

"הפרידה קשה לי ואני עצובה, כי אני אוהבת את ג'ון, אבל זה הצעד הנכון עבור שנינו", סיפרה בת ה-52. למרות כל מערכות היחסים שהסתיימו בגירושים, דיאס עדיין מאמינה שהאהבה מחכה לה מעבר לפינה.

"אני לא מחפשת את הבעל ה-12, אבל אני כן רוצה זוגיות אמיתית וארוכת שנים כמו שיש לרוב האנשים שהכרתי בחיי. אני מאמינה שזה יגיע עד אליי", הסבירה. אחותה של דיאס, מרסי, שנשואה באושר כבר 38 שנים, מקווה גם היא שאחותה תמצא אהבה אמיתית, אך גם היא כבר מיואשת מרוב ניסיונות כושלים. "מונה הספיקה להינשא פעמיים ושלוש, אל לא חשבתי שמשהו לא בסדר איתה ולא תיארתי לעצמי שהיא תקלע לכל כך הרבה מצבים כאלו", אמרה מרסי.

"הדבר הכי גדול שאני מבקשת בשביל מונה זה שתהיה מאושרת כמו שאני בחיי, בהחלט מגיע לה. זה שובר לי את הלב שהיא צריכה לעבור את ההליכים הללו שוב ושוב. מגיע לה להיות שמחה ונאהבת", סיכמה האחות.