בזמן האחרון עוד ועוד זוגות יוצאים מהארון והופכים לשלישיות. הזוג הזה החל את דרכו בצורה נורמטיבית לחלוטין, אך בדרך הם החליטו לנסות דברים חדשים שאיכשהו, מצאו חן בעיניהם, ולטענתם: לא מדובר בניסיון לחוות חוויות מיניות.

דייגו רודריגז בן ה-31, הכיר את סאני קארן בת ה-28 באפליקציית היכרויות בשנת 2006. הם יצאו במשך שלוש שנים והתחתנו בשנת 2009. שבע שנים לאחר שנישאו, הגיע לחייהם בנם, מיגל.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

מאז גיל ההתבגרות, קארן ידעה שהיא דו מינית והודתה בכך בפני רודריגז בחודשים הראשונים למערכת היחסים שלהם. בשנת 2019, לאחר 10 שנות נישואים, הזוג החליט לחקור את נושא הפוליאמוריה - קיום מערכת יחסים מבוססת אהבה עם שניים או יותר פרטנרים בו זמנית, ולהכניס אדם נוסף לחייהם.

שניהם הסכימו שזו צריכה להיות אישה, והם יצרו חשבון משותף באפליקציית ההיכרויות "טינדר", שם הכירו את קארינה קרל פריירה בת ה-25. בחודש נובמבר באותה השנה, הם הכריזו על עצמם כשלישה, ומאז השאר היסטוריה.

בהתחלה הייתה בין שלושתם קנאה מסוימת, אך מאז הם למדו להתמודד עם המצב באמצעות תקשורת טובה וטיפול. המשפחות של הנשים לא קיבלו את העניין בסבר פנים יפות, אך מיגל, בנם של רודריגז וקארן, קיבל את קרינה לחייו כבר מהרגע הראשון.

אחריי שנתיים של מערכת יחסים משולשת, הם החליטו לערוך חתונה נוספת, הפעם עם קארינה. הטקס נערך בחודש יולי בשנת 2021 ושלושת המשפחות הוזמנו לאירוע, אך רק מספר מצומצם של חברים הגיעו לחגוג עמם. קארן סיפרה: "אנחנו שלישיה בזוגיות סגורה. יש לנו את אותם הגבולות שיש במערכת יחסים מונוגמית. לצערי, המשפחה של דייגו הייתה היחידה שקיבלה אותנו. שלי ושל קארינה עדיין מתרגלות לעניין".

על ידי שיתוף הסיפור שלהם ברשתות החברתיות, השלישיה מקווה לתמוך במערכות יחסים דומות.

"רוב המשפחה והחברים התרחקו מאתנו ואנחנו כמעט ולא בקשר כיום. אבל מה שחשוב הוא שהגשמנו את החלום שלנו", הוסיפה קארן. "התוכניות שלנו לעתיד עוזרות לאנשים אחרים שהם פוליאמוריים, לדעת איך לחיות את חייהם. זה לא פטיש ולא סרט פורנו. יש שם גם אהבה וגם כבוד".