משפחה נותרה מזועזעת לאחר שהגיעה לווילת הנופש היוקרתית שהזמינה, וגילתה תולעים, חולדות ותיקנים בתוך ומחוץ לנכס.

וילה לחופשה, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')
וילה לחופשה, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')

אישה בשם Primnapaphas Aite, סיפרה איך חופשת החלומות שלה ושל משפחתה בתאילנד נהרסה על ידי כמות לא מבוטלת של בעלי חיים ששורצים בדרך כלל בביוב. הזמנת הווילה בעלת שמונה החדרים בוצעה מראש, ובעבור שני לילות בנכס, שולמו 47 אלף באט תאילנדי (כ-5,000 ש"ח).

הבית ממוקם באזור פאלם ספרינג בפטאיה, שכונה יוקרתית עם וילות גדולות ומרהיבות. אך הנכס הספציפי ששכרה המשפחה, לא הרשים אותם מהרגע שנכנסו למקום. "הרגשתי משהו מוזר כשהגענו", סיפרה Aite. "תחילה הבחנתי בתיקנים ליד בריכת השחייה. לאחר מכן הם הופיעו בחדר האמבטיה שבקומה השנייה. מים דלפו מהמזגן ובערב ראינו חולדה מתרוצצת בחצר".

האישה נאלצה לפנות בדחיפות לבעל הנכס, לאחר שהבינה כי מדובר ב"מגפה" שפקדה את הווילה כולה. הבעלים שלח עוזרת ניקיון כדי שתנסה לפתור את ה"בעיה", אך היא בסך הכל הניחה מטלית לחה על חור הביוב כדי למנוע מהחולדות והתיקנים לצאת החוצה. 

עם זאת, Aite הוסיפה כי עוד ועוד תיקנים הגיעו לפנים הבית. מאחר ובעל הנכס לא התפנה לסייע להם בבעיה ולא הסכים להחזיר להם את הכסף, היא החליטה לתעד את כל הזוועות ולשתף את התמונות והסרטונים בפוסט בפייסבוק.

לדבריה, לאחר שהפרסום הפך לוויראלי ברשת, הסוכן שטיפל במציאת הנכס לחופשה עבור המשפחה, הציע הנחה בסך 3,000 באט תאילנדי (כ-294 ש"ח), אך Aite לא הסכימה לקבל את ההנחה מכיוון שלטענתה איש לא התנצל בפניה על מה שנאלצה לעבור.

לפי הדיווחים, עוזרת הבית טענה כי היא ניסתה להשתמש בקוטל חרקים כדי לנסות להיפטר מהתיקנים אך ללא הועיל. היא התנצלה בפני המשפחה והוסיפה כי הבעלים פנה מאז לחברת הדברה כדי למנוע בעיות דומות בעתיד.