כאשר רובנו יוצאים לנופש, אנו נשכור רכב אם נצטרך. אבל אם אתם כריסטיאנו רונאלדו ואתם נוסעים לחופשה, אתם מקבלים את המכונית שלכם עד למקום בו אתם שוהים.

חלוץ מנצ'סטר יונייטד ונבחרת פורטוגל יצא לחופשה לאחר סיום עונה לא פשוטה. הוא שהה יחד עם משפחתו בפאלמה דה מיורקה וציפה לתפוס קצת שקט, אך לא דמיין שהצרות ירדפו אחריו עד לשם. 

לרוע מזלו של הקפטן, אחד משומרי הראש איבד שליטה על מכונית הבוגאטי בזמן שהביא אותה למיורקה. הוא החליק ונכנס בעוצמה בקיר לבנים של אחוזת מגורים בעיירה סמוכה לעיר הנופש, וכל זה מול עיניו של הכדורגלן. לפי הדיווחים, שומר הראש פונה לטיפול רפואי, והכוכב נשאר במקום התאונה כדי לקבל את פניהם של השוטרים שהגיעו לטפל באירוע. הבוגאטי המרוסקת פונתה מהמקום כשהיא מכוסה בבד כחול.

עדיין לא ברור מה גרם לנהג לאבד שליטה, אך המשטרה חוקרת את התאונה והמאבטח לקח אחריות על המעשה. תמונות של המכונית שותפו ברשתות החברתיות, והמחזה לא נעים למראה. היקף הנזק או עלויות התיקון לא נחשפו. מאוחר יותר התברר כי מי שהיה ברכב בזמן התאונה הוא אחד משני שומרי הראש התאומים שרונאלדו שכר באופן זמני לצורך החופשה, סרחיו או ג'ורג' רמאליירו.

הבשורה הטובה היא שהנהג יצא מהמכונית ללא פגע. למרות שקשה לכל חובב מכוניות-על לראות את התמונות הללו, אנו יכולים רק לדמיין איך רונאלדו בעצמו מרגיש. החלוץ רכש לעצמו את הרכב בשנת 2016 כ"אות ציון דרך" בקריירה שלו, לאחר הזכייה ביורו באותה השנה.

אז לא משנה איך עבר היום שלכם, תשמחו שאתם לא אחד משומרי הראש של כריסטיאנו רונאלדו, ושלא הרסתם בוגאטי ויירון שעולה 2.5 מיליון דולר.