גבר הפך לאבא בפעם השלישית בחייו - בגיל 83.

אלברטו קורמילוט, רופא במקצועו, לא מתכוון לתת לגילו המופלג לעמוד בדרכו מלהעניק לבנו התינוק כמה שיותר זיכרונות. אשתו, אסטפניה פאסקיני בת ה-35, הרתה לאחר שעברה טיפולי פוריות תקופה לא קצרה.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

למרות הגיל, האיש מאמין כי יצליח להיות מעורב בגידול בנו הקטן, אמיליו. הוא אמר: "אני מודע לעובדה שהחיים אינם אינסופיים. אבל הבחור הקטן הזה כאן ואני מתכוון ללוות אותו עד נשימתי האחרונה. ועד שזה יקרה, אני מתכנן ליהנות מכל יום במלואו ולתכנן תכניות לטווח קצר יותר עד כמה שאני יכול". 

קורמילוט משתדל למלא את זמנו המשותף עם בנו בהנאה כדי שישאיר אחריו זיכרונות שילוו את אמיליו בשאר חייו. לאב יש שני בנים בוגרים, רנה ואדריאן, וגם שלוש נכדות. אשתו הראשונה, מוניקה, הלכה לעולמה בשנת 2017. הוא מתגורר בארגנטינה ואובחן כחולה בסרטן המעי הגס בשנת 2012, אך הגידול שאותר בגופו הוסר בניתוח והוא טופל כראוי.

מאז, הוא הספיק להכיר את פאסקיני והשניים החליטו, למרות שמדובר באתגר, להביא יחד לעולם ילד משותף. הם סיפרו כיצד שכרו מורה פרטי לשפה הסינית עבור בנם, שכיום בן תשעה חודשים, ואיך הם החלו לתכנן את עתידו כבר מהרגע שידעו שהוא בדרך.

בן ה-83 הסביר כי הוא מעוניין שבנו ילמד סינית כי לדעתו זו "שפת העתיד". "יום יום אני מתכנן איך לבנות בשבילו את העתיד המובטח והטוב ביותר, כי אני יודע שלא אזכה להיות לצדו כשיגדל", אמר האב.