חשבתם לעצמכם פעם: "הלוואי שיכלתי לטייל ברחובות פריז כמו אמילי קופר?", או שדמיינתם את עצמכם עומדים בטרקלין בו אנתוני מברידג'רטון אומר לקייט "את חורבן הקיום שלי?" – אם כן, יש לנו בשורה משמחת בשבילכם. 

הקיץ הזה, כחלק משיתוף פעולה עם חברת הנסיעות Sandemans New Europe, ענקית הסטרימינג נטפליקס יוצאת מהמסך ומוציאה אתכם לסיור בעקבות הדמויות האהובות. על פי הפרסומים, תוכלו לגלות ולהתעמק בתרבויות של שלוש בירות אייקוניות באירופה – לונדון, פריז ומדריד, אך הפעם דרך העדשה של הסדרות והסרטים שצולמו שם. 

הסיורים המודרכים ללא תשלום, בני שעתיים כל אחד, יתקיימו במשך שבוע אחד בלבד בין התאריכים 11 ביולי ועד ה-17 ביולי. בכל אחד מהם תוכלו ללמוד על ההפקות של הסדרות שאתם אוהבים, לבקר במקומות בהן צולמו ולשמוע גם על ההיסטוריה ותרבות הבידור של כל עיר. 

אמילי בפריז (צילום: באדיבות נטפליקס)
אמילי בפריז (צילום: באדיבות נטפליקס)

אם תגיעו למדריד בתאריכים אלו, ותחליטו להשתתף בסיור, תוכלו לקבל הצצה אל מאחורי הקלעים של הסדרות: "אליטה", "ולריה", "נערות הכבלים" וכמובן איך אפשר בלי "בית הנייר". כמו כן, הסיורים יוצעו במדריד גם באנגלית וגם בספרדית. 

אם תבקרו בפריז תוכלו ליהנות מסיורים בעקבות הסדרות "אמילי בפריז", "לופן" ואפילו סדרה שטרם עלתה לשירות הסטרימינג בשם "נוטרדאם". סיורים אלו מוצעים באנגלית, צרפתית וספרדית. 

ואילו אם תבחרו דווקא בלונדון, בירת בריטניה, תוכלו לבלות במסע אחר הסדרות "הכתר", "ברידג'רטון" ו"אנטומיה של שערוריה". אם זה לא מספיק, תקבלו גם הצצה אל סט הצילומים של הסרט "אנולה הולמס". בסיור זה תוכלו ללמוד מה הפך את לונדון לתפאורה מרגשת עבור כל כך הרבה סרטים וסדרות, תוך ביקור בכמה אתרים סמליים במרכז העיר כמו סנט ג'יימס. כמו כן, הסיור בלונדון יוצעו באנגלית וספרדית.