סרטון מחריד של גבר מכה אישה באלימות קשה הפך לוויראלי ברשתות החברתיות. האיש, שהתברר כדמטריוס אוליביירה בן ה-34, נראה בועט והולם בחוזקה בראשה של חברתו לעבודה.

*** תיעוד קשה לצפייה **

נראה כי אישה אחרת ניסתה להפריד ולמנוע מהגבר להמשיך ולהכות את העובדת, אך גם היא חטפה ממנו כשדחף אותה בעוצמה על הקיר והמשיך לתקוף את הקורבן.

הוא נעצר על ידי המשטרה המקומית ושוחרר לאחר מכן, כיוון שהודה בתקיפה אך טען שעשה זאת בגלל "הצקות בעבודה". פרננדו קרביליו, מפקד המחוז סיפר: "הבחור הודה שתקף את הקורבן והסביר לנו כי עשה זאת לאחר שהוטרד מוסרית, אך החקירה תימשך".

הכה את הקורבן באכזריות (צילום: צילום מסך טוויטר)
הכה את הקורבן באכזריות (צילום: צילום מסך טוויטר)

עם זאת, המותקפת טענה כי חששה מהאיש ואמרה ש"לא מכבדים אותה כאישה במקום העבודה". היא הוסיפה: "זלזלו בי כעובדת ציבור. פחדתי ממנו אך לא חשבתי שהוא שיתקוף אותי באלימות, חשבתי שאצטרך רק להתווכח אתו". 

הקורבן, גבריאלה סמדללו מונטירו (צילום: צילום מסך טוויטר)
הקורבן, גבריאלה סמדללו מונטירו (צילום: צילום מסך טוויטר)

גם קטעי הווידאו של התקרית עוררו זעם רב ברשתות, כשהעיתונאית מריה תרזה שיתפה פוסט בטוויטר תחת הכותרת: "פחדן" ו"שונא נשים". הציוץ זכה ליותר מ-121 אלף לייקים וכ-40 אלף תגובות. היא הוסיפה: "הפחדנות לעולם לא נגמרת. ה'בריון' דמטריוס אוליביירה בן ה-34, תקף את חברתו לעבודה. עבורי, בנוסף לשנאת נשים ובריונות, זהו דיוקן של דה-הומניזציה".