הערה בהזמנה שנשלחה לבית קפה, הובילה לחילוץ של אישה, שלכאורה, הוחזקה בניגוד לרצונה ונאנסה בדירה בניו יורק, כך לפי הדיווחים.

עובדי בית הקפה צ'יפר טראק הממוקם בפרבר של העיר ניו יורק, בצפון הברונקס, קיבלו הזמנה באתר בסביבות השעה חמש בבוקר. בכל הזמנת אתר ניתן להוסיף הערות להזמנה או לשליח.

בית קפה, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')
בית קפה, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')

בהזמנה שהתקבלה בשעת בוקר מוקדמת, צורפה ההערה המשונה "בבקשה להתקשר למשטרה. הוא הולך להתקשר אלי כשתשלח. תבוא עם הקונוסים, בבקשה אל תעשה את זה בבירור".

למרות שההודעה הלא ברורה שנשלחה דרך אתר המשלוחים Grubhub, העובדים הפעילו את שיקול הדעת והבינו כי משהו לא תקין. הם הזמינו את המשטרה לכתובת ומה שהתגלה שם זעזע את הצוותים. אישה בת 24, חבולה ומוזנחת, כלואה מספר ימים בדירתו של הגבר שאנס אותה והתעלל בה. עובדי בית הקפה האמיצים הובילו למעצרו של האיש, ימים ספורים בלבד לאחר שנעצר בגין אישומים דומים כשפעל נגד אישה אחרת.

ההודעה המצמררת שקיבלו עובדי בית הקפה בהזמנה (צילום: צילום מסך פייסבוק)
ההודעה המצמררת שקיבלו עובדי בית הקפה בהזמנה (צילום: צילום מסך פייסבוק)

האנס, לכאורה, זוהה כקמוי רויאל בן ה-32, והקורבן ששמה לא פורסם, נמצאת כעת במקום בטוח. "אנשים בדרך כלל כותבים בהערות אם אפשר להשאיר את המשלוח ליד הדלת או לא לצלצל בפעמון. לפעמים מבקשים להתקשר לפני שמגיעים אבל אף פעם לא נתקלתי בהודעה כזו", אמרה אלישיה, עובדת בית הקפה.

רויאל נעצר בבוקר יום ראשון והואשם באונס, תקיפה מינית, לקיחת בני ערובה, התעללות מינית, החזקת נשק ותקיפה באיומים, כך על פי הרשויות המקומיות.