מרים נבטנזי ילדה 44 ילדים עד גיל 40. האישה מאוגנדה שבמזרח אפריקה ילדה ארבע קבוצות של תאומים, חמש קבוצות של שלישיות וחמש קבוצות של רביעיות. לידה אחת בלבד הייתה של ילד יחיד.

שישה מילדיה מתו, בעלה נטש אותה וברח עם כל כספי המשפחה והשאיר את נבטנזי לגדל לבדה 38 ילדים - 20 בנים ו-18 בנות. האישה נישאה כשהייתה רק בת 12 לאחר שהוריה מכרו אותה, וזמן קצר לאחר מכן היא נכנסה להריון וילדה את בנה הראשון בגיל 13 בלבד.

שיעורי הפריון גבוהים באוגנדה, שבה הממוצע עומד על 5.6 ילדים לכל אישה, יותר מכפול מהממוצע העולמי של 2.4 ילדים לאישה. אבל נבטנזי - שזכרה לכינוי "מאמא אוגאנדה" בארץ הולדתה, הבינה עד מהרה שהיא לא עוד אישה רגילה. לאחר שעברה לידות של תאומים, שלישיות ורביעיות, היא פנתה למרפאת הפוריות באזור מגוריה.

לאחר בדיקות מרובות, הרופאים אמרו לה כי השחלות שלה גדולות באופן חריג, דבר שהוביל למצב שנקרא "היפר-ביוץ" והפך אותה לפוריה במידה קיצונית. אם חלקכם תוהים "למה היא לא עצרה בזמן", היא ניסתה. אך במקרה שלה, מניעת הריון לא עבדה בשום צורה שהיא למרות שהודיעו לה ששימוש באמצעים הללו יכול לגרום לה לבעיות בריאותיות קשות.

קיימים טיפולים נגד ביוץ יתר, אך באוגנדה הכפרית קשה להשיג אותם. ד"ר צ'ארלס קיגונדו, גניקולוג בבית החולים מולאגו בקמפלה, בירת אוגנדה, הסביר כי הבעיה של נבטנזי הייתה תורשתית. "המקרה שלה הוא נטייה גנטית לביוץ יתר, שחרור של ביציות מרובות במחזור אחד, מה שהגדיל משמעותית את הסיכויים ללידות מרובות עוברים", אמר.

בעלה עזב בשנת 2016 והאישה וילדיה מתגוררים בארבעה בתים צפופים העשויים מגושי בטון עם גגות פח בכפר מוקף שדות קפה, כ-31 קילומטרים מבירת אוגנדה. היא סיפרה כי היא מתפרנסת ממספר עבודות כגון ניקיון מספרות, בישול ומשק בית וכל הכסף שהיא מרוויחה הולך למזון, ביגוד, טיפולים רפואיים ותשלומים לבתי הספר. בתה בת ה-20 מסייעת לה בעבודות הבית יחד עם אחיה הקטנים בזמן שהיא בעבודה.

כיום, בגיל 43, היא סיפרה כי נמסר לה להפסיק להביא ילדים לעולם לפני שלוש שנים בעקבות הלידה האחרונה שעברה. היא הוסיפה ואמרה: "זו מתנה מאלוהים, שקיבלתי כל כך הרבה ילדים". אך עם זאת, הסיפור שלה עצוב וכואב, על שנאלצה להינשא בגיל 12 בניגוד לרצונה לאחר שהוריה מכרו אותה בעבור נדוניה.