אפליקציית הטיקטוק היא אחת הפלטפורמות שיכולות לגרום לכל דבר להתפרסם בין רגע. סרטון אחד ויראלי הוא כל מה שצריך כדי לכבוש את המדיה החברתית. וכך גם קרה לדולב אזולאי, שחקן הכדורגל ששיחק בקבוצת "נוף הגליל" בעונה האחרונה בליגת העל, אחרי שהעלה לרשת סרטון יוצא דופן של הבית הקטן שלו, שהוא לא פחות מאוטובוס ישן של אגד. הצלחת הסרטון הגיעה עד למערכת התוכנית "שש עם עודד בן עמי" בערוץ 12, אך נראה שמישהו שם לא עשה תחקיר לפני שבחר לסווג את השחקן המוכר כ"צעיר שנקלע למצוקת הדיור". 

אוטובוס הקסמים של שחקן ליגת העל (צילום: טיקטוק)

נתחיל מההתחלה - לפני כשמונה שנים, כשאזולאי עוד היה נער מתבגר, הוא והוריו ניסו למצוא פתרון לבעיית הפרטיות ופיצחו זאת בדרך לא שגרתית. הם רכשו אוטובוס עירוני של אגד, הוא ואביו שיפצו אותו מאפס, אמו דלית מעצבת הפנים הייתה אחראית על הדקורציה ויחד הם הפכו אותו לבית של ממש. בסרטון הוויראלי שהעלה השחקן לטיקטוק הוא הציג את הבית על גלגלים, שמכיל כל מה שכל אחד מאיתנו צריך - ממטבחון, דרך שירותים ומקלחת ועד מיטה וסלון. 

הסרטון שצילם אזולאי, בשיתוף עם אחותו הצעירה ארז, צבר לא פחות מחצי מיליון צפיות והפך לאחד האהובים ביותר ברשת החברתית בישראל. הגולשים התלהבו לראות את צורת החיים שבחר לעצמו ואף התייחסו כרפרנס לאוטובוס בו התגוררו השחקנים בסדרה המצליחה "עספור": "איפה איציק, מוטי וקצר", צחק אחד העוקבים. 

ככל הסרטון קיבל רגליים ברשת, מערכת התוכנית "שש עם עודד בן עמי" החליטה לפנות אל אזולאי במטרה לעשות עליו כתבה מושקעת שתופיע בתוכנית. הם שלחו צלם, ראיינו את השחקן ושידרו את הכתבה, אלא שאף אחד לא סיפר לכוכב שמדובר בכתבה שסווגה כ"פתרון למשבר הדיור". ואתם ודאי יכולים לנחש לעצמכם ששחקן בליגת העל הוא לא אחד מאלו שנאלצים להתגורר באוטובוס מטעמים כלכליים. 

מצוקת הדיור, נו באמת (צילום: צילום מסך קשת 12)
מצוקת הדיור, נו באמת (צילום: צילום מסך קשת 12)

בשיחה של מעריב עם אזולאי הוא סיפר: "פנו אליי בגלל הקונספט המיוחד של האוטובוס, אבל אף אחד לא אמר לי שזה יהיה בהקשר הזה. הם ידעו שאני שחקן כדורגל והם אמנם אמרו שהם לא יתמקדו בקריירה שלי, אבל לא הבנתי למה הם הדביקו את האוטובוס כחלק מפתרון למצוקת הדיור".