גבר בשנות ה-70 לחייו נעצר על ידי רשויות החוק המקסיקניות בחשד שירה למוות באשתו. התקרית אירעה במסעדה יפנית במקסיקו סיטי ביום חמישי שעבר. חזוס הרננדס, עורך דין בן 79, ניסה להימלט מהמקום יחד עם שומר הראש שלו, אך נתפס. מאוחר יותר באותו הערב, אישרה דוברות המשטרה את מותה של האישה, אירמה לידיה בת ה-21.

ממקורות נמסר כי לידיה נרצחה בחדר פרטי במסעדה לאחר שנורתה שלוש פעמים בחזה על ידי הרננדס. מעבר לכך, על פי הדיווחים, האיש הציע שוחד לשוטרים שעצרו אותו במטרה לשחררו.

ממצאי החקירה העלו כי לידיה בת ה-21 שהייתה זמרת פולק בתחילת דרכה, פתחה בהליך גירושין מבעלה. אתר החדשות המקסיקני דיווח כי המוזיקאית הצעירה אף הגישה תלונה בעבר נגד הרננדס בגין תקיפה, ואף סיפקה תמונות שלה עם חבלות ושטפי דם על פניה.

View this post on Instagram

A post shared by Yrma Lydya (@yrma_lydya)

עדי ראייה שהיו במקום הרצח, סיפרו לחוקרים כי ניתן היה לשמוע את בני הזוג רבים בקול רם בחדר הפרטי שבמסעדה, רגע לפני שנשמעו שלוש היריות. הרננדס ושומר הראש שלו, בנחמין, נעצרו זמן קצר לאחר מכן על ידי שוטר שלא היה בתפקיד שהגיע לסעוד במקום האירוע.

View this post on Instagram

A post shared by Yrma Lydya (@yrma_lydya)

על פי ההערכות, עורך הדין רצח את אשתו הצעירה לאחר שזו התכוונה להתגרש ממנו. האיש ושומר הראש מוחזקים כעת במעצר בבירה וצפויים להופיע בבית המשפט ביום ראשון הקרוב. בן ה-79 הודה באשמה והגיש בקשה לשחרורו למעצר בית להמשך ההליכים המשפטיים נגדו בשל גילו המבוגר, אך בקשתו נדחתה.

בינתיים, הרשויות ממשיכות לחקור את נסיבות הפרשה.