זה ציפור? זה מטוס? לא זה חייזרים! 

בשנה האחרונה, מעבדת עב"מים בינלאומית היושבת בפוקושימה שביפן החלה לנתח תמונות לוויינים שקיבלה במטרה לקבוע האם באמת קיימים חוצנים. המעבדה, שהשוקה ביוני 2021 בתוך אולם השעשועים של UFO Fureai-kan, קיבלה לא פחות מ-452 פריטים המתיימרים להציג חוצנים, מתוכם כמות מכובדת אושרה.

לא פחות מ-125 תמונות ועוד 24 קטעי וידאו שהגיעו לידיהם של החוקרים היפנים נקבעו כמכילות תוכן של עב"מים. המעבדה ניתחה את התמונות באמצעות תוכנות שימוש אנליטיות, ולאחר מכן הצליבה את המידע עם תוכנת ניתוח לבדיקה האם מדובר במידע מפוברק או ערוך. 

מתוך הכמות הנכבדת שאושרה, ארבעה פרטים בעלי "הסבירות הגבוהה ביותר להיות עב"מים" פורסמו לציבור. האחד הוא תמונה שצולמה ברכס הרי טאטיימה בספטמבר 2018, שם נצפה עצם סגלגל-שחור גבוה בשמיים. תמונה נוספת תועדה באוגוסט 2021 בסמוך לפסגת הר סנגמורי (כ-462 מ' מעל פני הים) בה ניתן לראות חפץ שנראה כמו צלחת מעופפת. 

כמו כן, המעבדה המיוחדת ממשיכה בימים אלו לאסוף עדויות מרחבי העולם, כאשר מינהל האווירונאוטיקה והחלל הבינלאומי של ארה"ב (NASA) תומך במחקר. עד כה המעבדה מצאה עלייה של כ-60% במספר הביקורים המשונים בשנה האחרונה, זאת לעומת השנה החולפת.