יצורים ימיים מוזרים נסחפים לאחרונה לחופי הים ברחבי העולם, וחלקם אף נמצאים בקרקעית הים ומובאים על ידי צוללנים שמעריכים את המסתורין שבמעמקים. הגילוי המזעזע של האישה הזו הותיר את הגולשים ברשתות החברתיות פעורי פה, לאחר שנחשפו למראה המזעזע של היצור הימי שמצאה.

אנדריאה ג'וד בת ה-39, נפשה בחופי ג'אבר אל-בנת בחצי האי סיני שבמצרים. באחד הימים, כשטיילה על החוף, היא מצאה גופה של יצור ימי משונה, חסר עיניים, בעל ארבע לסתות ושיניים חדות.

היצור הימי המסתורי המצאה אנדריאה (צילום: צילום מסך פייסבוק)
היצור הימי המסתורי המצאה אנדריאה (צילום: צילום מסך פייסבוק)

ג'וד סיפרה שכשנחשפה למראה המוזר של החיה, היא נזכרה בדמותם של האורקים מסדרת סרטי הפנטזיה "שר הטבעות". היא סיפרה: "היינו קבוצה של חברים בטיול קמפינג לאורך החוף בדהאב. מצאתי את היצור בשעות הבוקר המוקדמות והוא היה נראה מת, עם עור יבש בצבע אפור. היה לו ראש משונה ופה פתוח עם שיניים מחודדות".

היא הוסיפה: "לא נגעתי בו, רק הסתכלתי והמראה שלו גרם לי לחוש אי נוחות. זה ממש הפחיד אותי. לא הצלחתי להבין היכן העיניים שלו, גופו היה ארוך ומעוקל כמו סוס ים", היא המשיכה: "הופתעתי עד כמה הוא היה גדול - אולי באורך כל היד שלי, והראש היה יותר גדול מהאגרוף שלי".

"זה היה מזעזע להסתכל עליו, הזכיר לי את מציאות המוות", אמרה ג'וד המזועזעת. בחיפוש אחר תשובות, האישה שיתפה את התמונות של היצור בקבוצת זיהוי יצורים ימיים בפייסבוק. תשובותיהם של הגולשים היו מלאות דמיון, בלשון המעטה.

חופי חצי האי סיני (צילום: מקסים דינשטיין, פלאש 90)
חופי חצי האי סיני (צילום: מקסים דינשטיין, פלאש 90)

"המפלצת מלוך נס?", כתב גולש אחד. אחר התלוצץ: "אורק? אם כבר אז וולדמורט". אחרים הציעו שמדובר בבתולת ים, וגולשים נוספים כתבו כי "זה החומר ממנו מיוצרים סיוטים". אך כמה מומחים ליצורים ממעמקי ים, כתבו שישנה אפשרו שמדובר במוטציה של צלופח מוריי לפי ארבעת הלסתות, דבר המקל על בעל החיים בגרירת הטרף.

צלופח מוריי (צילום: אינג'אימג')
צלופח מוריי (צילום: אינג'אימג')

המומחים הסבירו כי אם אכן מדובר בצלופח מוריי, השמש המצרית הרותחת עלולה הייתה לחרוך את בעל החיים ללא היכר. בכל מקרה, איך היצור מת ואיך הגיע כל כך רחוק מהמים, נותר בגדר תעלומה.