חובבי בעלי חיים ממעמקי הים, מעלים לעתים קרובות תמונות וסרטונים של חיות ים משונות, מפחידות ומפלצתיות. הדייג הזה איתר לגמרי במקרה לובסטר כחול נדיר, שרק אחד מכל שני מיליון לובסטרים יכול להיוולד בצבע זה.

לארס ג'והאן לארסון, דייג מארה"ב, לכד לאחרונה לובסטר ייחודי ויפיפה בצבע כחול בוהק. הדייג שיתף את תמונתו של היצור הימי ביום ראשון תחת הכותרת: "הלובסטר הכחול הזה נתפס מול חופי פורטלנד אתמול, אך הוא כל כך נדיר שנאלצתי להחזיר אותו למים כדי שיחיה וימשיך להתרבות". הציוץ של לארסון הפך במהרה לוויראלי עם למעלה מ-551 אלף לייקים ו-46.8 אלף תגובות.

הפוסט הצליח להדהים את הגולשים ברשת, כשגולש אחד כתב: "אני בן 48 ורק היום גיליתי שיש לובסטרים כחולים". אחר כתב: "מעניין מדוע הוא בצבע כחול. מדהים". שלישי הגיב: "כל הכבוד לך חבר, שהחזרת אותו למים. אנחנו כבני אדם מחויבים לשמור על הטבע". חלק מהגולשים אף כתבו שגם הם נתקלו בלובסטר כחול בעבר. "מצאנו אחד בשנת 1993 בלונג איילנד. הוא היה כל כך יפה".

רוב הלובסטרים הם בצבע חום או אדום-ורוד. לפי אוניברסיטת מיין שבארה"ב, לובסטר כחול הוא נדיר מאוד והסיכוי למצוא אותו הוא אחד לשני מיליון. הם נולדים צבעוניים כתוצאה ממוטציה גנטית שגורמת להם לייצר יותר חלבון מאשר הלובסטרים הרגילים שאנו מכירים.