צעיר בן 18, גרם לתגובה ביטחונית עצומה שכללה ליווי של מטוסי קרב והזעקה של צוותים ללוחמה בטרור, בעקבות מתיחה שבוצעה על ידו כשהיה בדרכו מלונדון לאי הספרדי מנורקה, לחגוג את חופשת הקיץ עם חברים מספסל הלימודים.

אדיטה ורמה בן ה-18, נסע לחופשה במנורקה שבספרד יחד עם כמה מחבריו לכבוד סיום שנת הלימודים. לפני ההמראה הוא פרסם סרטון ברשת החברתית סנאפצ'ט, וטען כי הוא "מארגון של הטליבאן" וכי הוא מתכוון "לפוצץ את המטוס". 

לאחר ההמראה, התקבל דיווח במגדל הפיקוח של מנורקה, שככל הנראה ישנה פצצה על טיסה מספר EZY8303 של חברת איזיג'ט שעתידה לנחות בשעה 17:00. שני מטוסי קרב צבאיים הוזנקו לאוויר מבסיס צבאי בסרגוסה שבצפון ספרד, כדי ללוות את הטיסה עד לנחיתה. עוד הוזעקו למקום שוטרי לוחמה בטרור, צוות חבלנים ויחידת כלבנים לאיתור חומרי נפץ.

לאחר הנחיתה, לפי הדיווחים, נוסעי הטיסה הוחזקו במשך כארבע שעות עד שהתגלה כי אין פצצה על המטוס וכי מדובר במתיחה בזויה ומיותרת. הבדיחה הובילה לכך שטיסה אחרת שהייתה צפויה להמריא באותה השעה, המריאה באיחור של שעתיים וחצי.

בן ה-18 נעצר ואם ימצא אשם, הוא צפוי לשלם קנס בסך של יותר מ-100 אלף פאונד (כ-416,800 שקלים) בגין עלות המבצע המשטרתי והצבאי. הצעיר, יליד הודו היה צפוי להתחיל בקרוב לימודי כלכלה באוניברסיטת קיימברידג'.