פוסט שפורסם ברשת החברתית Reddit, הפך לוויראלי לאחר שאדם שיתף תמונה של הפיצה שהזמין לבקשתו, ללא תוספות. לפרסום המקורי צורפו שתי תמונות, הראשונה היא של הפיצה שקיבל האיש, והשנייה הייתה צילום המסך של ההזמנה באפליקציית משלוחים מוכרת בלונדון שבבריטניה.

"הזמנה שלי אחרי הפאב בשעת לילה מאוחרת", כתב הגבר בהזמנה ששלח לסניף. הוא הזמין פיצת שום עשירה בסוגי בשרים עם שלושה מטבלי שום ורוטב ברביקיו, אך עם זאת, הפיצה הגיעה ללא כל תוספות מלבד הבצק המרוח ברוטב ושלושת המטבלים מסביב.

לאחר שפתח את הקופסה וגילה כי היא ריקה מכל תוספת, התקשר האיש המאוכזב והרעב לסניף כדי לברר מה השתבש בדרך. עובד הפיצרייה הפנה אותו לבקשות ששלח כשביצע את ההזמנה האפליקציה, ומסר לו כי הוא בעצמו ביקש לקבל פיצה ללא תוספות כלל.

המזמין השיכור ביקש להוציא את כל התוספות (צילום: צילום מסך פייסבוק)
המזמין השיכור ביקש להוציא את כל התוספות (צילום: צילום מסך פייסבוק)

לפי צילום המסך, ניתן לראות כי המזמין אכן הסיר את כל התוספות שהיו אמורות להגיע על הפיצה שלו, ולפי המשפט "הזמנה שלי אחרי הפאב בשעת לילה מאוחרת", אפשר להבין שהאיש היה שיכור בעת ביצוע ההזמנה, אבל אי אפשר להתעלם מהדבר המצחיק שקרה כאן. גולשים רבים ברחבי הרשת התבדחו בתגובות: "פשוט צחקתי כל כך חזק עד שהיה לי התקף שיעול", כתב גולש אחד. שני הגיב: "זה מצחיק. בטח היה לילה נהדר בפאב". שלישי הוסיף: "זו הפיצה הכי עצובה שראיתי אי פעם".

חלק מהגולשים אף תהו מה עבר במוחו של האיש בעת ביצוע ההזמנה. "הוא היה שיכור ולא הצליח להזמין פיצה כמו שצריך אבל כן הצליח ללחוץ 'הסר' לכל התוספות".