החלק התחתון של הכבודה היה מפורק ושבור וגלגל אחד היה חסר. גם תכולת המזוודה ניזוקה והופרבר שרתחה מזעם, שיתפה את תמונות הנזק בטוויטר. "מה לעזאזל, דלתא?", היא צייצה ביום רביעי בצירוף הצילומים. "10-14 ימים עד לקבלת המחאת החזר בדואר? בשנת 2022 עדיין שולחים שיקים כי מסתבר שזו הדרך היעילה ביותר להעביר כספים", הוסיפה הנוסעת.
הציוץ זכה ליותר מ-137.2 אלף לייקים ו-9,937 תגובות של גולשים, חלקם מזועזעים בדיוק כמו הופרבר וחלקם משועשעים ממראה המזוודה, שלא ברור איך המגיע למצב שכזה. "הם מעסיקים שם דינוזאורים שיטפלו במטענים?", התלוצץ גולש אחד. שני הגיב: "רמת הנזק מרשימה! אני לא מצליח להבין איך זה קרה". שלישי הוסיף: "אני בהלם שדלתא מוכנה לשלם לך על הנזק במקום לטעון שמדובר ב'בלאי רגיל לגמרי' ", בעוד שאחר כתב: "את בטוחה שהמטוס לא התרסק במקרה?".
דובר חברת "דלתא" הסביר כי מדובר ב"אירוע נדיר. דלתא מתנצלת בפני הלקוחה על הנזק שנגרם לה, למטען ולתכולתו. אנו נעמוד בקשר עם הלקוחה כדי להציע לה פיצוי הולם על האירוע החריג והנדיר".