אישה עלתה לטיסה של חברת "דלתא" וכל שביקשה הוא להגיע בשלום יחד עם הכבודה שלה. היא נחשפה למחזה מטריד לאחר הנחיתה, כשצפתה במזוודה המפורקת שלה מסתובבת על המסוע ולא האמינה למראה עיניה. 

אמילי הופרבר, צלמת במקצועה, המתינה יחד עם כל הנוסעים ליד מסוע המזוודות במשך מספר דקות לאחר שהגיעו אל היעד. אך כשהכבודה שלה הופיעה, היא הזדעזעה ממצבה המחריד למראה. המזוודה הייתה הרוסה וקרועה לגמרי עד שאפשר לחשוב שהיא הועברה דרך מגרסה.

החלק התחתון של הכבודה היה מפורק ושבור וגלגל אחד היה חסר. גם תכולת המזוודה ניזוקה והופרבר שרתחה מזעם, שיתפה את תמונות הנזק בטוויטר. "מה לעזאזל, דלתא?", היא צייצה ביום רביעי בצירוף הצילומים. "10-14 ימים עד לקבלת המחאת החזר בדואר? בשנת 2022 עדיין שולחים שיקים כי מסתבר שזו הדרך היעילה ביותר להעביר כספים", הוסיפה הנוסעת.

הכבודה של הופרבר, הופיעה על המסוע כשהיא במצב מזעזע (צילום: צילום מסך טוויטר)
הכבודה של הופרבר, הופיעה על המסוע כשהיא במצב מזעזע (צילום: צילום מסך טוויטר)

הציוץ זכה ליותר מ-137.2 אלף לייקים ו-9,937 תגובות של גולשים, חלקם מזועזעים בדיוק כמו הופרבר וחלקם משועשעים ממראה המזוודה, שלא ברור איך המגיע למצב שכזה. "הם מעסיקים שם דינוזאורים שיטפלו במטענים?", התלוצץ גולש אחד. שני הגיב: "רמת הנזק מרשימה! אני לא מצליח להבין איך זה קרה". שלישי הוסיף: "אני בהלם שדלתא מוכנה לשלם לך על הנזק במקום לטעון שמדובר ב'בלאי רגיל לגמרי' ", בעוד שאחר כתב: "את בטוחה שהמטוס לא התרסק במקרה?".

דובר חברת "דלתא" הסביר כי מדובר ב"אירוע נדיר. דלתא מתנצלת בפני הלקוחה על הנזק שנגרם לה, למטען ולתכולתו. אנו נעמוד בקשר עם הלקוחה כדי להציע לה פיצוי הולם על האירוע החריג והנדיר".