אחרי שהייתה עסוקה בשבועות האחרונים במגעים לצירוף פינלנד לברית נאט"ו בצל המלחמה באוקראינה, הודיעה אתמול סאנה מארין (36), ראש ממשלת פינלנד, כי היא יוצאת לחופשת הקיץ שלה עד 8 באוגוסט, יחד עם בעלה, מרקוס ראיקונן (36).

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

View this post on Instagram

A post shared by Ruisrock (@ruisrock)

התחנה הראשונה של השניים הייתה פסטיבל המוזיקה רויסרוק בטורקו, שבחוף הדרום מערבי של המדינה. גם מארגני הפסטיבל הבחינו במארין והעלו לחשבון האינסטגרם צילום שלה כשהיא בלבוש צעיר ואופנתי עם מעיל עור, מכנסי ג'ינס קצרצרים ומגפיים.

התמונה התפשטה ברשתות החברתיות במהירות וזכתה לתגובות נלהבות מהגולשים בפינלנד וברחבי העולם. "תנו של שם ראש ממשלה מגניב יותר, אני מחכה", צייץ אחד הגולשים הפינים. "אפילו אל תנסו להעמיד פנים שראש הממשלה שלכם אפילו קרוב כדי להיות מגניב בלי מאמץ כמו סאנה מארין", כתב העיתונאי דיוויד מאק דוגל מאתר יורוניוז.

View this post on Instagram

A post shared by Sanna Marin (@sannamarin)

"סאנה מארין משלבת את התפקידים השונים שלה בכישרון רב: משפיענית מודרנית ברשתות החברתיות, ראש ממשלת פינלנד, מנהיג מוצלחת בתקופת משברים ואנרכיסטית צעירה", היללה איבה פרימר, שמנהלת מכון למדיניות סביבתית בפינלנד.

גם חשבון הטוויטר שמסקר את מדינות וישגרד - הונגריה, פולין, צ'כיה וסלובקיה - לא חסך במחמאות. "להצטרף לנאט"ו זו עבודה קשה. לפעמים אתה צריך לקחת חופש בשבת", נכתב בציוץ.

View this post on Instagram

A post shared by Sanna Marin (@sannamarin)

מעיל העור של מארין כבר עורר עניין רב כאשר היא תועדה לובשת אותו במהלך ביקור בשבדיה אצל עמיתתה מגדלנה אנדרסון באפריל האחרון. חברת האשראי קלרינה דיווחה כי בעקבות הצילום, זינקו מכירות מעילי העור ב-179 אחוז ואילו מכירות מעילי האופנוענים עלו ב-98 אחוז בשבוע שלאחר הביקור בהשוואה לחודש הקודם.