חולה כבן 50 מאינדונזיה, התייצב בבית החולים וטען כי הוא סובל מנפיחות באיבר המין קרוב לארבע שעות וכאבים חזקים מאוד בשק האשכים. לפי הדו"ח הרפואי, האיש "קיים יחסי מין עם אשתו והרגיש לפתע 'סדק', איבד את הזקפה וסבל מדימום מהשופכה וחוסר יכולת להגיע לשפיכה".

בדיקה שנערכה לאחר מכן, העלתה כי איבר מינו של הגבר הפך לסגול וסטה מאוד ימינה, כפי שניתן לראות בתמונות צילום הרנטגן. קצה הפין התעקם לכיוון שק האשכים ונגרם קרע בצינורית השופכה שיכול היה לעכב את זרימת השתן אם האיש לא היה מגיע לקבלת טיפול בזמן.

צילום הרנטגן של האיש הראה כי איבר מינו התעקם לגמרי (צילום: צילום מסך פייסבוק)
צילום הרנטגן של האיש הראה כי איבר מינו התעקם לגמרי (צילום: צילום מסך פייסבוק)

הרופאים אבחנו את האיש המסכן עם תופעה שנקראת "עיוות חצילי", שבו איבר המין מתעקם עקב טראומה קהה במהלך קיום יחסי מין. הדבר יכול להתרחש בדרך כלל, לאחר שהאיבר 'מחליק החוצה במהלך קיום יחסי מין' ופוגע בעוצמה בגופה של האישה בעיצומו של האקט המיני", כך על פי מחקר שפורסם בשנת 2015 בכתב העת Medical Journal Armed Forces India. בנוסף, תופעת "עיוות החציל" עלולה להוביל לעיוות קבוע ואימפוטנציה אם אינה מטופלת בזמן.

על מנת ליישר בחזרה את איבר המין, המטופל עבר בדיקת זקפה ולא היו סיבוכים כגון דליפת נוזלים או איבר כפוף. לאחר מנוחה בבית החולים המשך חמישה ימים, שוחרר האיש עם צנתר שופכה, שדרכו נאלץ להטיל שתן במשך 21 ימים.

''עיוות החציל'', איבר המין מתעקם עקב טראומה קהה במהלך קיום יחסי מין (צילום: אינג'אימג')
''עיוות החציל'', איבר המין מתעקם עקב טראומה קהה במהלך קיום יחסי מין (צילום: אינג'אימג')

בפגישת מעקב מספר שבועות לאחר מכן, האיש סיפר לרופאים כי הוא מרוצה מהתוצאות וכי הוא "מסוגל להגיע לשפיכה ולקיים יחסי מין עם אשתו מבלי לחוות אי נוחות", אך זאת למרות שצילום רנטגן נוסף שבוצע, הראה כי איבר המין לא התיישר לגמרי ונותר מעט עקום מאז.