בני זוג תושבי מרכז הארץ מנהלים בשנים האחרונות שורה ארוכה של עימותים, וכפי שהגדיר אחד מילדיהם היחסים ביניהם "לא משהו. כעת, מערכת היחסים עומדת בפני גירושין, והפעם הסיבה נשמעת דווקא לא כל כך חמורה – הבעל סירב לטוס לחו"ל פעמיים באותו החודש. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

הבעל טען בפני עורכת דינו שרין סולן כי הוא ואשתו נהגו לצאת 5-6 פעמים בשנה לחופשות בחו"ל מכל הסוגים – פעם קרוזים, טיולים מאורגנים או טיול משפחתי ברחבי העולם. לפני כחודש ימים הבעל והאישה נקלעו לסכסוך אחרי שזה טען כי אשתו "מאלצת אותו לטוס לחו"ל פעם שניה בתוך פחות מחודש". 

"האמת שאין לי בעיה, העסק שלי יעבוד גם בלעדי, אבל התורים הארוכים בנתב"ג המאיסו עלי את הנסיעות. לא טס פעם נוספת עד שהבעיה בנתב"ג תפתר", הוסיף. לעומת זאת, האישה טוענת כי התורים בנתב"ג הם רק תירוץ לבעיה אחרת, לפיה הבעל פשוט לא מעוניין לטוס עם אשתו לחו"ל. כשהאישה הבינה זאת היא הבהירה: "אם הוא לא יטוס איתי, אטוס לבד". 

לדברי הבעל, כפי ששטח בפני עו"ד סולן, הסירוב שלו הוא עקרוני. "התורים האלה מתישים והנוכחות של כל עם ישראל בשדה התעופה פשוט מעייפת ומוציאה את החשק לטוס".

עוד ציין כי לאשתו יש קשר כבר תקופה ארוכה עם אחד המורים בבית הספר בו היא מלמדת ולפחות במקרה אחד שהיא טסה לבד, גם הוא היה בחו"ל. "הבהרתי כי אם היא תטוס לבד, אנחנו נפרדים". לפני שבוע טסה האישה לכרתים וחזרה אחרי שלושה ימים. 

הבעל מבקש מעו"ד סולן לעזור לו לפרק את החבילה. "זה יהיה מסובך כי המפעל הוא ירושה שקיבל מהוריו ולכן אין לה זכות עליו". בני הזוג נשלחו ליישוב סיכסוך כנדרש על פי החוק, אבל ברור כי ההתדיינות הארוכה בין עורכי הדין, שכבר החלה, תעסוק בעיקר בחלוקת הרכוש.