אם הייתם מגלים שבן או בת הזוג שלכם נוטים, בזמנם הפרטי, ללעוס גרביים, מה הייתם חושבים על זה? לאיש הזה לא היה אכפת במיוחד מההרגל ההזוי של חברתו, אך כשרצה לדעת למה היא עושה זאת, הוא לא קיבל תשובות.

איש אלמוני מבולבל, פרסם לאחרונה פוסט ברשתות החברתיות, בו הוא טוען כי לחברתו יש הרגל מוזר שהוא לא מצליח להבין מה מקורו. השניים הוזמנו לארוחה משפחתית בבית הוריה של בת הזוג, ובזמן הסעודה, בת דודתה הזכירה "לעיסת גרביים", הרגל ילדות מוזר. זוגתו של האלמוני רתחה מכעס אך בן זוגה ראה בזה בסך הכל "דבר ילדותי, מטופש ותמים".

עוד באותו הערב, כשהשניים חזרו לביתם, הוא ניסה להעלות את הנושא כדי להבין מדוע היא הייתה עושה זאת, אך האישה התגוננה והתחננה שיעביר נושא. מה שהאיש לא ידע, הוא שבת זוגו עדיין לועסת גרביים כמבוגרת.

ללעוס גרביים? על זה עדיין לא שמענו (צילום: אינג'אימג')
ללעוס גרביים? על זה עדיין לא שמענו (צילום: אינג'אימג')

הוא הניח לנושא עד כחודש לאחר מכן, כשהתעורר מוקדם מהרגיל בבוקר, הוא מצא אותה עם גרב בפיה. זו הייתה אותה הגרב שגרבה ביום קודם לכן. בפוסט שפרסם האיש, הוא כתב: "היא הייתה בהלם כשראתה אותי מסתכל, היא ירקה את הגרב לרצפה ושנינו התנהגנו כאילו שלא קרה כלום. עכשיו, שבועות מאוחר יותר ניסיתי שוב להעלות את הנושא והיא ממש כעסה עלי".

"אתמול אמרתי לה 'אם אני מנשק את הפה שלך, מגיע לי לדעת מה היה בו'. היא התעצבנה ויצאה מהחדר. היא חזרה אחרי מספר דקות ואמרה לי ' אני יעלה משהו שאתה לא אוהב לדבר עליו אם תמשיך לשאול אותי שאלות בנושא' ". הוא המשיך: "למען האמת, לא אכפת לי מה היא תעשה, אני רוצה לדעת מה הסיבה להרגל הזה ולמה היא מסרבת לדבר על העניין. אנחנו תמיד היינו גלויים אחד כלפי השנייה בהכל. אני לא מבין מה עובר עליה".

 נותר ללא תשובות ונאלץ לפנות לרשת (צילום: אינג'אימג')
נותר ללא תשובות ונאלץ לפנות לרשת (צילום: אינג'אימג')

האיש האלמוני נותר ללא תשובות ונאלץ לפנות לרשת כדי להבין האם מישהו נתקל בתופעה דומה לזו של חברתו. רוב הגולשים עודדו אותו לדלג מעל העניין אך מנגד, הם הבינו את תהיותיו. גולש אחד כתב: "יש לך זכות להגן על הבריאות שלך היגיינת הפה היא פרט חשוב. אבל אני חושב שאתה דוחק אותה לפינה בכל פעם כדי לקבל תשובות. נשמע שהנושא רגיש עבורה והיא הבהירה זאת". אחר הגיב: "הרגשות שלך הגיוניים לחלוטין אבל נשמע שהיא לא מוכנה לדבר על זה. אולי אתם צריכים ללכת לטיפול זוגי כדי להעלות את הנושא, ומעבר לזה, כדי שתעשו בניכם הסכם בו היא מסכימה להשתמש במי פה בכל פעם שתנשק אותך אחרי שהיא לועסת גרב".

ההרגל המוזר נותר בגדר תעלומה, שכן בן הזוג לא קיבל תשובות אפילו ברשתות החברתיות.