ילד בן שש נעצר על ידי אבטחת נמל התעופה לאחר שאקדחי צעצוע נמצאו בתיק הגב שלו בבדיקת השיקוף.

משפחה שהייתה בדרכה לחופשת הקיץ באואחאקה שבמקסיקו, הגיעה לשדה התעופה הבינלאומי של מקסיקו סיטי. לאחר ביצוע הצ'ק אין ושליחת המזוודות, המשיכו ההורים ובנם בן השש לעמדת הבידוק הביטחוני, שם העבירו את מזוודות הטרולי ואת תיקי הגב שלהם בעמדות השיקוף.

מאבטחים בשדה התעופה מצאו אקדחי צעצוע בתיק של ילד בן שש ועצרו אותו (צילום: מתוך טיקטוק)

לפתע, אחד מהמאבטחים הבחין כי באחד מהתיקים של המשפחה, יש "חפצים חשודים". הצוותים עיכבו את זוג ההורים ואת הילד וביקשו לבצע חיפוש במטענים שהביאו עמם. להפתעתם של המאבטחים, בתיק של בן השש היו שני אקדחים - אך מפלסטיק.

הילד נשא את שני אקדחי הפלסטיק האהובים עליו בתרמיל "סופר מריו" לטיול המשפחתי. המקרה תועד ופורסם במדיה החברתית TikTok, תחת הכותרת "ילד בן שש חשוד בנשיאת נשק בשדה התעופה! זה נראה לכם רציני?". בסרטון נראה הילד הקטן עומד מהצד ומביט במאבטחים שמצלמים במכשיר הנייד שלהם את רובי הצעצוע שלו.

אקדחי הצעצוע מונחים על משטח הבידוק והמאבטחים מצלמים (צילום: צילום מסך מתוך טיקטוק)
אקדחי הצעצוע מונחים על משטח הבידוק והמאבטחים מצלמים (צילום: צילום מסך מתוך טיקטוק)

הילד עוכב על ידי רשויות שדה התעופה בשל נשיאת "חפצים חשודים" ולאחר מכן, צוות הביטחון ביצע בדיקה גם בתיקים של הוריו. הילד המסכן שוחרר ממעצר כ-20 דקות לפני שהטיסה לאואחאקה המריאה וצוות המטוס המתין להם.

האב הסביר כי הבן הורשה לקחת עמו חמישה צעצועים לטיול, אותם ארז בתיק הגב שלו ברגע האחרון. יחד עם כמה דובונים, הוא בחר גם את אקדחי הפלסטיק.

התיק של בן השש שנבדק (צילום: צילום מסך מתוך טיקטוק)
התיק של בן השש שנבדק (צילום: צילום מסך מתוך טיקטוק)