"זה כמעט נגמר במוות", כתב אחד מתוך עשרת אלפים גולשים שהגיבו לסרטון הקשה לצפייה שפורסם מוקדם יותר השבוע. פועל באתר בנייה בטורונטו שבארה"ב, תועד כשהוא תלוי על חבל שהיה מחובר למנוף גבוה.

View this post on Instagram

A post shared by my_s1 (@my_s1)

PCL Constructors Canada, החברה המנהלת את פרויקט הבנייה ברחובות פרונט וסימקו בעיר, הבירה כי התקרית אירעה בשלישי האחרון, ושהעובד ככל הנראה, הסתבך באחד החבלים המחוברים למנוף ונפל מטה. בסרטון הקצר והקשה לצפייה שפורסם ברשתות החברתיות, נראה הפועל נאחז בחבל בעודו תלוי בגובה של מספר קומות. הקליפ נקטע לפני שהעובד הספיק להגיע בבטחה לקרקע, אך בחברה אישרו שהוא נותר עם פציעות קלות בידו. מהמעסיק נמסר כי הם פועליפ "לפי כל תקנות הזהירות" ושהתקרית תיחקר לעומק.

לפני שפורסם בטיקטוק ע"י CTV News Toronto, הסרטון פורסם באינסטגרם בשלישי ע"י My S1, חברה שמפיצה את חשיבות הבטיחות במקום העבודה. נשיא My S1, פיליפ פריירה, אמר ל-CTV News Toronto שעובד ששהה באתר הבנייה כשהאירוע התרחש, אך העדיף להישאר בעילום שם, שלח לו את הסרטון.

סרטון צבר מיליוני צפיות ועשרות אלפי תגובות של גולשים נסערים. "אני הייתי מתפטר באותו יום", כתב גולש אחד, בעוד שאחר הוסיף: "לאיש הזה יש הרבה מזל. אם הוא לא היה מחזיק מספיק חזק, זה היה נגמר במוות".