סצנה מסרט אימה: מי היה מוכן לחיות בבית עם גופה במקפיא, רק בשביל לקבל קצבה חודשית? כנראה שצריך להיות מספיק מטורף כדי לעשות זאת.

משטרת סבסטיאן, פלורידה, פרסמה פוסט בעמוד הפייסבוק שלה, בו כתבה כי עצרה את מישל אר הוסקינס בת ה-64 מסבסטיאן, פלורידה, בגין אי דיווח על מות אמה, מארי הוסקינס, והעלמת ראיות. מוקדם יותר השנה, איתרו השוטרים את גופתה של האם בת ה-93 שהוסתרה בתוך מקפיא שהיה באחד מהחדרים בבית. זאת לאחר ששליח של משרד הרווחה במדינה הגיע לביקור פתע בדירה שחלקה האם עם בתה בת ה-64, וחשד שמשהו לא מתנהל כשורה.

לפי הדיווחים, הוסקינס נעצרה כעבור למעלה מחודשיים לאחר שגופת אמה נמצאה על ידי המשטרה המקומית. במהלך החקירה, סיפרה בת ה-64 שמצאה את אמה ללא רוח חיים בחדר השינה שלה, ושלאחר מכן נסעה לחנות למוצרי חשמל כדי לרכוש מקפיא שיהיה מספיק גדול כדי להסתיר את הגופה.

מארי הוסקינס בת ה-93 (צילום: מתוך פייסבוק)
מארי הוסקינס בת ה-93 (צילום: מתוך פייסבוק)

היא הודתה בכך שרצתה להסתיר את העובדה שאמה מתה כדי להמשיך וליהנות מתשלומי קצבת הנכות שלה. במהלך ביצוע חיפוש בנכס, אותר מזרון מיטה מלוכלך מאוד שהוסתר תחת ענפי דקל בחצר האחורית של הבית. עוד עלה מהחקירה כי האם בת ה-93 אכן מתה בנסיבות טבעיות, אך גופתה הוכנסה למקפיא כעבור שבועיים לאחר שנמצאה ללא רוח חיים.

הוסקינס נכלאה והיא נמצאת כעת בכלא מחוז אינדיאן ריבר בטקסס, ארה"ב.