וושינגטון: ג'ניפר פמפלונה בת ה-29, דוגמנית של בית האופנה ורסצ'ה, הוציאה כמעט 600 אלף דולר כדי להיראות כמו קים קרדשיאן. לאחרונה, היא נאלצה לשלם עוד 120 אלף דולר כדי "לשנות" את צורתה ולחזור להיות עצמה.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

פמפלונה הייתה בת 17 כשעברה את הניתוח הפלסטי הראשון, כשקרדשיאן רק החלה לצבור פופולריות באותה התקופה. היא פיתחה במהרה התמכרות לשולחן הניתוחים, והמשיכה מאז לשלושה ניתוחי אף, שמונה ניתוחים בישבניה שכללו השתלות לישבן והזרקות שומן. כל אלו הם רק חלק מ-40 ניתוחים שעברה הדוגמנית במשך 12 שנים.

לאורך כל התקופה, היא חיה במאמצים לחקות את כוכבת הטראש, אך לבסוף היא הבינה שההנאה הייתה רק על פני השטח. "אנשים היו קוראים לי קים קרדשיאן וזה התחיל להרגיז אותי. עשיתי את כל הניתוחים הללו אחרי שעבדתי קשה ולמדתי והפכתי לאשת עסקים. רציתי שיהיו לי הישגים משלי אבל אנשים ראו בי רק את קים קרדשיאן", סיפרה בת ה-29.

היא משכה תשומת לב בינלאומית רבה בזכות הדימיון שלה לכוכבת הטראש, וצברה למעלה ממיליון עוקבים בחשבון האינסטגרם שלה. אך למרות כל זאת, היא לא הייתה מאושרת. "גיליתי שאני מכורה לניתוחים פלסטיים ולהזרקות. הלכתי להזריק חומרי מילוי כמעט כמו שאנשים הולכים לסופר", הודתה פמפלונה. "איבדתי שליטה על החיים שלי, עברתי הרבה תקופות קשות".

במשך שנים הרגישה הדוגמנית שהיא חיה בגוף שלא שייך לה ושלא רואים אותה, עד שבוקר אחד היא החליטה שהיא רוצה את הגוף שלה בחזרה. היא איתרה רופא באיסטנבול, שטען כי הוא יכול לסייע לה לחזור למראה הטבעי שלה: "הוא הראה לי במחשב איך אני אראה, זה היה נראה כמו האפשרות להיוולד מחדש", אמרה פמפלונה.

"עברתי מתיחת פנים וצוואר, הסרת שומן, ניתוח עיניים, הרמת שפתיים וניתוח אף. נכנסתי לחדר הניתוחים כאדם אחד, ויצאתי כאדם אחר", סיפרה. היא הוסיפה כי בעקבות ההליך הקשה, היא דיממה מהלחיים במשך שלושה ימים. "חשבתי שאני עומדת למות. הרגשתי שאני לא מצליחה לסבול את הכאבים יותר. חשבתי לעצמי 'מה לעזאזל עשיתי עם החיים שלי?' ". 

כעת, לקראת ההחלמה, היא מסכימה עם עצמה כי ההליך הכואב היה שווה את זה. "עכשיו אני מי שרציתי להיות, וסוף סוף אני מבינה את משמעות החיים", אמרה פמפלונה. בתקופה האחרונה היא פרסמה תמונות סלפי שצולמו בעקבות השינוי שעברה, במטרה לחשוף את הצד המכוער של הניתוחים הפלסטיים והקוסמטיים.