נתפס על חם: אישה בריטית צעירה, חשפה כיצד גבר נשוי שאתו דיברה, הציג עצמו כאלמן רק כדי לשכב איתה.

דני בוס בת ה-21, שיתפה עם 334.3 אלף העוקבים שלה ב-TikTok את המקרה ההזוי שקרה לה ושיתפה שני סרטונים בנושא, שצברו יחד למעלה ממיליון צפיות. בזמנה הפנוי, בוס מרוויחה כסף כשהיא "לוכדת גברים בוגדניים", זהו טרנד לפיו נשיו משלמות לה כדי ליצור קשר עם בן הזוג שלהן באינטרנט ולבדוק אם הוא נאמן או נופל ברשת.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

אחת מהשיחות בהן היא הצליחה ללכוד את אחד מהגברים הבוגדניים (צילום: מתוך טיקטוק)

בת ה-21 שיתפה עם העוקבים שלה את המקרה בו אישה מודאגת יצרה עמה קשר, לאחר שרצתה לברר האם בעלה מזה 30 שנה, נאמן לה. "שלום, שמי הוא *****. הבת שלי הראתה לי את הסרטונים שלך והייתי מעוניינת לדעת מה המחירים ואם תוכלי לבדוק את בעלי", כתבה האישה בהודעה ששלחה לבוס.

הודעות מפתות, הזמנות לדייטים ועוד, בוס משתפת את כל הפרטים (צילום: מתוך טיקטוק)
הודעות מפתות, הזמנות לדייטים ועוד, בוס משתפת את כל הפרטים (צילום: מתוך טיקטוק)

כוכבת ה-TikTok החליטה לקבל את ההצעה של האישה ושלחה לגבר הנשוי הודעה בווצאפ בעניין סירה שהוא פרסם למכירה בחשבון הפייסבוק שלו. לאחר שיחה אדיבה, האיש הפך לפתע פלרטטן ושאל את בוס בת כמה היא. הצעירה הגיבה שהיא בת 28 לפני שהבעל בן ה-53 חסר הבושה, אמר לה שהוא בן 42. "אני איש זקן. תיהני מהנעורים שלך כי הם לא נמשכים זמן רב", אמר לה האיש החצוף.

בניסיון לבדוק האם הגבר הנשוי יהיה נאמן לאשתו, בוס הציעה לו להיפגש לכוס יין. האיש הסכים ואף ביקש ממנה להזמין להם סוויטה במלון בעיר - על חשבונו. כשנשאל על ידה האם הוא רווק, הוא ענה לה: "אני אלמן". בת ה-21 ניסתה למשוך קצת יותר מידע לגבי המפגש שלא יקרה, ושאלה אותו: "אז לא תהיה בעיה שהמפגש יהיה אינטימי?", בן ה-53 ענה לה: "בכלל לא. נדבר אחר כך".

העבירה את ההודעות המפלילות לאישה (צילום: מתוך אינסטגרם)
העבירה את ההודעות המפלילות לאישה (צילום: מתוך אינסטגרם)

בוס העבירה את ההודעות המפלילות לאישה, שקיבלה את החדשות ההרסניות "באדיבות רבה". אלפי גולשים במדיה החברתית לא התרשמו מניסיונות הבגידה של האיש, וכמה אפילו התלוננו שהוא בסך הכל רצה למכור את הסירה שלו. "בטח הוא גר בסירה עכשיו", התבדח גולש אחד. שני כתב: "כמה קל להפיל אנשים בפח. זה לא יאמן".

בוס הסבירה שהיא משלימה הכנסה כ"לוכדת גברים בוגדניים", כי היא מבינה שזה עוזר ומציל נשים ממצבים שהן אפילו לא יודעות שקורים מאחורי גבן.