אישה בשנות ה-20 לחייה חצתה את ארה"ב כדי להיפגש עם בחור שלא פגשה מעולם. היא נותרה בהלם כשגילתה שהוא נטש אותה בחדר המלון שהזמינו

סמנת'ה שיתפה את הסיפור שלה עם העוקבים במדיה החברתית TikTok. היא חשפה את הפרטים בסדרת סרטונים שהפכו לוויראלי וצברו מיליוני צפיות. בקליפ הראשון היא נראית שוכבת לבדה בחדר: "טסתי למדינה אחרת בשביל הדייט שלי, אבל כשהתעוררתי מהשינה - הוא לא היה כאן. לקח את הדברים שלו ונעלם". לאחר מכן, היא שיתפה צילום מסך של כל ההודעות ששלחה לו.

ההודעות שסמנת'ה שלחה לבחור (צילום: מתוך טיקטוק)
ההודעות שסמנת'ה שלחה לבחור (צילום: מתוך טיקטוק)

"מה שעשית ממש דפוק", כתבה סמנת'ה. "יכולת להגיד לי והייתי יכולה לשנות או להקדים את הטיסה שלי. חוץ מזה, לקחת את בקבוק הוודקה שלי?". הסרטון זכה מאז ליותר מ-1.8 מיליון צפיות וגרף כמעט 2,000 תגובות של גולשים שחלק לא קטן מהם, האשים אותה בסיטואציה אליה נקלעה.

"מי טס כדי לפגוש מישהו שלא פגש מעולם?", כתב גולש אחד. שני הגיב שהיא נקלעה לסיטואציה הזו בגלל שהיא כל כך נושאת, בזמן ששלישי הוסיף: "אני בהלם שפרסמת את המקרה הזה עם כל כך הרבה אנשים. אני הייתי מעדיפה לקחת את הסיפור הזה איתי לקבר". סמנת'ה העלתה פרטים נוספים מאוחר יותר ואמרה שהכירה את הבחור דרך חברה משותפת. לטענתה, היא הגיעה לעיר שבה הוא התגורר, שיחקו משחקי קופסא במלון, שתו קצת וודקה ואז היא הלכה לישון קצת.

התעוררה והבחור לא היה בחדר (צילום: מתוך טיקטוק)
התעוררה והבחור לא היה בחדר (צילום: מתוך טיקטוק)

סיפרה הצעירה. "דיברתי עם חברה שלי והיא התקשרה אליו. כשהוא ענה, היא שמעה מוזיקה ממש חזקה ברקע. ובשנה שהוא הבין מי מדברת, הוא ניתק. רק אחרי השיחה איתה הוא ענה להודעות שלי, ואמר שהוא היה חייב ללכת כי היה לו מקרה חירום במשפחה".