עוד ועוד מקרים של בני אדם שהחדירו עצמים זרים לתוך הגוף שלהם ולא הצליחו להוציא אותם, מתגלים. מקרה חדש של פריט משונה שהוחדר לפי הטבעת של אדם - ונתקע שם, פורסם לאחרונה.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

גבר בן 50, נשוי מאיראן, התאושש לאחר שרופאים הוציאו מפי הטבעת שלו בקבוק מים באורך של כ-19 סנטימטרים. הממצא החשוד אותר לאחר שהאיש הגיע לבית החולים יחד עם אשתו המודאגת, שטענה כי הפסיק לאכול כתוצאה מעצירות שהובילה לכאבי בטן קשים. האיש הסתיר את סודו הכואב מאשתו ומהרופאים, עד שנחשף באמצעות בדיקת CT של הבטן.

בקבוק באורך 19 ס''מ בפי הטבעת (צילום: מתוך פייסבוק)
בקבוק באורך 19 ס''מ בפי הטבעת (צילום: מתוך פייסבוק)

לפי הדו"ח הרפואי, האיש נמנע מלספר על שהחדיר את החפץ בעצמו לפי הטבעת, בשל "מבוכה" ו"פחד מאשתו". עוד נאמר, כי הוא הכניס את הבקבוק פנימה כשחלקו העליון כלפי חוץ כדי שיוכל להשתמש בו כאחיזה ולשליפה אך כשהגיע הזמן לעשות זאת, החפץ נתקע ונותר לכוד במעי הגס של האיש.

הרופאים בבית החולים אימאם חומייני בסארי, לא ציינו מדוע הבקבוק נתקע שם ואיך הגיבה האישה כשהיא גילתה את הסיבה, אך הם כן הסבירו שסיפוק מיני הוא שעומד בדרך כלל מאחורי מצבים מסוג זה. האיש היה מוכר לבית החולים בשל היסטוריה של דיכאון. הוא הובהל לניתוח חירום כדי להסיר את הממצא החריג והמנתחים הצליחו לשלוף לאט ובזהירות את הבקבוק החוצה מבלי לגרום נזק למעי.

חדר ניתוח, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')
חדר ניתוח, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')

ההרפתקן האומלל שוחרר שלושה ימים לאחר מכן והופנה למרפאה פסיכיאטרית. על פי הדיווחים, האיש חזר לשגרה ולא חווה בעיות נוספות. לדברי אנשי מקצוע רפואיים, מקרים דומים דווחו אצל גברים ברחבי העולם בגילאי 310 עד 40. חפצים אחרים שנשלפו מפי הטבעת כללו נורות, בקבוקים, דאודורנטים ועוד.