חדר המלון של פרנק ופטריק ריקלין, אמני הקונספט השוויצרי, הוא בעצם מיטה זוגית עם שתי שידות לילה ומנורות. אין קירות, תקרה או דלתות שיספקו פרטיות או מחסה. 

הם הקימו את סוויטת הירכתיים הזו בשולי הדרך, לצד תחנת דלק בכפר סייון שבדרום שוויץ. "המטרה היא לגרום לאורחים לחשוב ולהרהר בבעיות הקיימות בעולם", אמרו האחרים התאומים, שכנראה יעוררו בהם השראה לפעול אחרת. הם ייצרו "חדרי שינה" דומים, אך זהו החדר הראשון אותו בנו. "שינה היא לא הנקודה", אמר פרנק. "מה שחשוב הוא לשקף את המצב הנוכחי בעולם ולגרום לאנשים להבין שיש צורך דחוף בשינויים בחברה שלנו כבני אדם". 

סוויטת אפס - המטרה היא לא לישון, אלא לערער על המצב המתדרדר בעולם (צילום: רויטרס)

האורחים הוזמנו לשקול נושאים כמו שינויי האקלים, המלחמות והמסע האינסופי של האנושות לשלמות והנזק שנגרם לכוכב הלכת. "בשורה התחתונה, זה לא הזמן לישון עכשיו. אנחנו צריכים להגיב למצב בו אנו חיים", אמר פטריק. "אם נמשיך באותו הכיוון בו אנו נמצאים כיום, העולם לא יישאר כמו שהוא".

הייתם משלמים 337 דולר כדי לישון שם? (צילום: רויטרס)
הייתם משלמים 337 דולר כדי לישון שם? (צילום: רויטרס)

הפרויקט, שפותח על ידי המלונאי דניאל שרבונייה, כולל גם שלוש "סוויטות אפס" נוספות במיקום אידיאלי יותר כמו על צלע גבעה ציורית. בסוויטות שירות אישי המציע משקאות וארוחות בוקר. המחיר לשנת לילה לא מושלמת הוא 325 פרנק שוויצרי (337 דולר). האם הייתם מוכנים לשלם בעבור לילה ב"מלון" הזה?

לוקיישן ציורי (צילום: רויטרס)
לוקיישן ציורי (צילום: רויטרס)