אישה ממערב וירג'יניה, ארה"ב, התעוררה מתרדמת של שנתיים לאחר שהותקפה וזהותו של התוקף לא הייתה ידועה. עכשיו, לאחר שחזרה להכרה, מי שהואשם בניסיון הרצח שלה היה לא אחר מאשר אחיה.

על פי הדיווחים, וונדה פאלמר נמצאה מחוסרת הכרה בחצר הקדמית של ביתה על ידי עובדי העירייה המקומית. "הם באו ביום ריבעי לכסח את הדשא, וראו אתה שוכבת בשלולית דם", סיפרה אמה של הקורבן, איילין. פאלמר הובהלה לבית החולים במצב אנוש כשהיא סבלה מפגיעות ראש חמורות. היא הייתה מונשמת במשך מספר חודשים אך לאחר מכן החלה לנשום בכוחות עצמה אך עדיין לא שבה להכרה. לאחר שהתעוררה מתרדמת ביום שישי האחרון, היא זיהתה את אחיה, דניאל פאלמר, כאדם שתקף אותה באכזריות בשנת 2020 ושלטונות מערב וירג'יניה הודיעו על מעצרו של האיש בגין ניסיון לרצח של אחותו.

משרד השריף של מחוז ג'קסון, הודיע כי אחיה של פאלמר בן ה-55, נעצר והואשם בניסיון רצח ופציעה בזדון בתקיפה שאירעה בשנת 2020 לאחר ש"פצע את האישה והשאיר אותה למות". "לא הייתי מהמר שהיא תישאר בחיים באותו הבוקר. מצבה היה גרוע ביותר. היא הייתה מחוסרת הכרה, עברה טראומת ראש קשה לאחר שאיש פצע אותה באמצעות גרזן", סיפר השריף לאחר מעצרו של פאלמר האח ביום שישי.

לאחר שמצאו את הקורבן מחוסרת הכרה, אחיה כבר היה אחד מהחשודים במקרה אך לא הייתה האפשרות להגיש נגדו כתב אישום כשאין בידיהם את עדותה, שתאשר כי אחיה הוא האדם שניסה להרוג אותה. ב-27 ביוני התחילה פאלמר למלמל מילים לאחר שהתעוררה מהתרדמת הארוכה. ב-12 ביולי נסעו השוטרים לבקר אותה בבית החולים בו טופלה וחקרו אותה עד כמה שאפשר, לגבי האירוע. "כשנשאלה מדוע אחיה תקף אותה, היא סיפרה לנו שהוא 'היה מרושע מטבעו' ", כך לפי העדות שהוגשה. עוד נחשף כי לאיש הייתה היסטוריה אלימה.