זה החומר ממנו עשויים גיבורי-על. צעיר בשנות ה-20 לחייו עבד במשמרת הערב של משלוחי פיצה. בדרכו ליעד הוא נחשף לשריפה שפרצה בבית ונחלץ לעזרתם של בני המשפחה.

ניקולס בוסטיק בן ה-25 מאינדיאנה שבארה"ב, היה בדרכו למשלוח פיצה כשחלף על פני בית שעלה בלהבות בלפאייט. מכשיר הנייד שלו לא היה ברשותו ולא הייתה לו האפשרות להזעיק את כוחות הביטחון וכיבוי האש ולכן הוא רץ אל הדלת האחורית של הבית, רץ פנימה והחל במסע החילוץ המסוכן.

בבית הבוער היו ארבעה אחים בני שנה, שש, 13 ו-18. ילד נוסף כבן 13 ישן בקומה העליונה. הוא הצליח לחלץ ארבעה מהם אך לאחר שיצא החוצה הוא שמע זעקות כי בת השש עדיין בפנים. הוא חזר לבית שעלה בלהבות ולמרות העשן הסמיך, הוא הצליח למצוא את הצעירה.

הוא הרים אותה וכשראה שהיציאה נחסמה, שבר את החלון האמצעות פסל שהיה בדירה ונמלט יחד עם בת השש החוצה. בוסטיק אושפז בבית החולים לאחר ששאף עשן רב וסבל משבר בידו. הוא טופל ושוחרר מבית החולים ומצבו כעת טוב.

"האבא אמר שהוא ישמח להזמין אותי לארוחת ערב. האנשים האלה קיבלו אותי כמו בן משפחה שלהם", אמר בן ה-25. "אני שמח שהייתי במקום הנכון בזמן הנכון. אם הייתי יכול להחזיר את הזמן לאחור הייתי עושה זאת שוב ושוב. ידעתי כמה אני מסכן את חיי ושזה יכול היה לעלות לי בחיים שלי, אבל כל שנייה הייתה חשובה ולא היה זמן לשקוע בהרהורים".