ליאור ישראלי, המוכר לנו ובעיקר לבנות ישראל כ"סוזי בום" - מלכת הדראג של ישראל, יצא לטיול במצוקי דרגות בים המלח עם חברו, אך הכל השתבש כשנפל לתוך בולען וכמעט טבע.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

ישראלי סיפר כי הוא וחברו, שי ביאו, טיילו במצוקי דרגות וכשהיו בדרכם למעיינות המתוקים הוא דרך בטעות על בולען עמוק שהיה מכוסה בבוץ לבן. "הרגליים שלי היו עמוק בפנים והבוץ כיסה חצי מהגוף שלי", סיפר למעריב והוסיף כי כשניסה לדחוף את עצמו למעלה באמצעות הידיים, גם הן שקעו מתחת לבוץ יחד עם התיק שהיה עמו.

ישראלי, נפצע ברגליו מאבנים וסלעים שהיו בבוץ הרותח  (צילום: מתוך אינסטגרם)
ישראלי, נפצע ברגליו מאבנים וסלעים שהיו בבוץ הרותח (צילום: מתוך אינסטגרם)

הוא המשיך לנסות להיחלץ מהבולען אך ככל שזז כך שקע עוד יותר פנימה. "הדבר הראשון שעלה לי בראש זה 'אלוהים ישמור, הבוץ עוד רגע מכסה אותי והחיים שלי נגמרים' ", סיפר ישראלי למעריב. הוא המשיך להתפתל עד שהצליח לאחוז בסלע שהייתה בקרבת הבולען ומשך עצמו החוצה מהבוץ הרותח.

מפת המיקום בו נפער הבולען אליו נפל המטייל (צילום: מתוך אינסטגרם)
מפת המיקום בו נפער הבולען אליו נפל המטייל (צילום: מתוך אינסטגרם)

"כולי נשרטתי מהאבנים והסלעים שהיו בתוך הבוץ אחרי שהשתוללתי בפנים בניסיון לצאת. הייתי בהיסטריה מטורפת והרגשתי שאני מתעלף. ראיתי את המוות מול העיניים שלי. החבר שהיה איתי הביא לי מים והצליח להרגיע אותי", סיפר. ברגע שלאחר מכן, ישראלי הבחין כי הוא פצוע ומדמם ברגליו ושהסנדלים שלו נותרו עמוק בבולען אליו נפל. "לא ידעתי מה לעשות. האדמה הייתה בוערת ובכלל, זה שהנעליים שקעו היה מלחיץ מאוד. שי עזר לי להתקדם למקום מוצל כדי להתאוורר, הוא הביא לי מים כדי לשטוף את כל הפצעים המדממים", אמר למעריב. כעת הוא מתאושש וסובל משריטות וכוויות ברגליים ובידיים.

ליאור ישראלי, מצוקי דרגות (צילום: מתוך אינסטגרם)
ליאור ישראלי, מצוקי דרגות (צילום: מתוך אינסטגרם)

ישראלי סיכם: "חוויה לא נעימה, אבל אני אקח את החיים שלי בפרופורציות. הארץ שלנו מדהימה. תטיילו ותהיו זהירים, אל תשחקו עם החיים שלכם".