דילון וריילי מרפי, היו מודאגים מעט מהסופה הטרופית שככל הנראה תמטיר גשם ביום החתונה שלהם. אבל מה שהם לא חשבו עליו - הוא שהגלים הגבוהים הם איום פוטנציאלי, ובעיקר כשבחרו להתחתן על שפת הים.

בני הזוג המתגוררים בהוואי שבארה"ב, קיבלו את פניהם של האורחים בארמון הוליהיי בקאילואה-קונה בשבת, שם תכננו לערוך את טקס הנישואין. הם הבחינו בגלים הגבוהים והחליטו להרחיק כמה שולחנות מהמרפסת שנגעה במים. "בדיוק ברגע בו התחלנו להזיז כמה דברים, הופיע גל גדול", סיפר דילון החתן הטרי.

סרטון מהרגע בו הגל האדיר התנפץ מעל חומת הים הפך לוויראלי והתגלגל ברחבי הרשת. בקליפ, אורחי החתונה נראים מביטים בגל המתקרב ולאט לאט מתרחקים מהמרפסת ונמלטים מהמקום. "כמה מהשולחנות וכיסאות נסחפו והבגדים והנעליים של האורחים נרטבו כמו גם חלק מהתפאורה. הייתה מהומה גדולה באותו הרגע אבל כולם נרגעו די מהר ושמרו על מצב רוח טוב. לפחות העוגה נשארה בשלמותה", אמר דילון.

הגלים הציפו את מקום החתונה - האורחים שמרו על קור רוח (צילום: מתוך אינסטגרם)
הגלים הציפו את מקום החתונה - האורחים שמרו על קור רוח (צילום: מתוך אינסטגרם)

גלים נוספים המשיכו להציף את הדשא במקום שהיה מיועד להיות רחבת הריקודים. "הרחבה התמלאה במים אבל זה לא הפריע לנו להמשיך וליהנות. מצאנו את עצמנו רוקדים בבוץ וזה היה מדהים", סיפרה ריילי הנשואה הטרייה. "בסופו של יום, השגנו כמה תמונות יפות כשהגלים ניתזים מעלינו והטקס היה מיוחד במינו", אמרו הזוג.

החתונה הזו אכן בלתי נשכחת, אך שווה שוב לשקול את עניין הטקס על חוף הים.