מוח יצירתי: צ'אר גריי בת ה-23, בזבזה 1,800 דולר על שכפול כמעט מדויק שלה, עבור בן זוגה, קאלום בן ה-28. 

"היא לא רק בובה", אמרה גריי והוסיפה: "אנחנו קשורים אליה מאוד. היא עזרה לנו לחזר את מערכת היחסים שלנו, והציתה מחדש את האש בחיי המין". היא הסבירה כי קאלום מעוניין בסקס יותר ממה שהיא מסוגלת ולמרות שהיא משתדלת לעמוד בקצב, הוא מעייף אותה. הגבר הציע לצרף אישה נוספת לחדר השינה אבל גריי לא בעניין.

במקום זאת, בת ה-23 חשבה על רעיון מקורי, והחליטה לקנות בובת מין מושקעת ויוקרתית, איתה יבלו בני הזוג בשלישייה בחדר המיטות. "היו כל כך הרבה אופציות אבל בסוף החלטתי לבחור את 'די', שהייתה הכי דומה לי", אמרה גריי. היא סיפרה כי רכשה את העצם השלישית ביוני בשנה שעברה וב-13 החודשים שחלפו מאז, צעצוע המין הצליח להביא אותם למחוזות חדשים במיטה.

"זו הייתה הבחירה הנכונה ביותר שעשיתי בחיי והיא בהחלט שיפרה את יחסי המין שלנו. יותר מזה, כשקלום מעוניין ולי אין כוח, יש לו את 'די' ", הסבירה בת ה-23. הם סיפרו כי הם מלבישים את הבובה בהלבשה תחתונה סקסית ואפילו לוקחים אותה איתם לנסיעות במכונית, עושים לה מקום לידם על הספה כשהם צופים בטלוויזיה ולא אכפת להם מה חודשים אחרים.

בחודשים האחרונים הזוג החליט לפתוח פרופיל במדיה החברתית OnlyFans ומאז הם החלו להרוויח כ-80 אלף דולר בחודש ממנויים. עם זאת, "די" לא תמיד מצטרפת לבני הזוג ומדי פעם היא נשארת בסלון בזמן שהם נהנים מזמנם הפרטי יחד.