"טקס חניכה" של תלמידים חדשים, או הטרדה מינית? מקרה חריג שהתרחש לאחרונה באחת מהאוניברסיטאות בעולם, הופץ ברחבי האינטרנט והסעיר את הרשת.

סטודנטים ממוסד לימודי שרקדו עירומים לעיני נשים במהלך "טקס" מפוקפק, נחקרו באזהרה. תמונות וסרטון וידאו פורסמו במדיה החברתית טוויטר, בהם נראו הצעירים מהאוניברסיטה הפרטית ברובע נונג קאם בבנגקוק, תאילנד, מבצעים את הריקוד מחוץ לקמפוס.

על פי החשד, הגברים נאלצו, לכאורה, לרקוד עירומים בזמן שהסטודנטיות מביטות בהם. משתמש טוויטר בשם @RedSkullxxx, שיתף תחילה את התיעוד וכתב: "טקס מביך". גולש אחר צייץ: "בתוך הקמפוס הכל התנהל כרגיל אבל מחוצה לו היו כמה תלמידים שהתפשטו לגמרי למרות שהצעירות נכחו במקום".

שליחת יד לאיבר המין והטרדות מבחילות: המציאות המחרידה של נשים ישראליות בתחבורה הציבורית>>>

רקדו בעירום מול הסטודנטיות (צילום: צילום מתוך טוויטר)
רקדו בעירום מול הסטודנטיות (צילום: צילום מתוך טוויטר)

מאוחר יותר, פרסמה אוניברסיטת דרום מזרח אסיה תגובה על הסרטון בטענה שיש לה מדיניות ברורה. "אסור לקיים פעילויות מסוג זה במתחם. זוהי פגיעה מוחלטת בזכויותיהם של הסטודנטים", נכתב. "תלמידים שיואשמו בהתנהגות בלתי הולמת ייענשו בחומרה על הפרת משמעת ועבירה על החוקים", כך הודיעה הנהלת המוסד לסטודנטים ולהוריהם. "בנושא הזה, הפקולטה תזרז את החקירה, תאסוף את העובדות ותנקוט בצעדים משמעתיים ומשפטיים נגד הסטודנטים שהיו מעורבים בפעילות".