בגיל 37, כריסטיאנו רונאלדו שומר על מבנה גוף מעורר קנאה, פרט שזכה ללא מעט תשומת לב במהלך כל שנות הקריירה שלו. כוכב ריאל מדריד לשעבר, אימץ ככל הנראה, שגרה חדשה כדי לשמור על נעוריו לנצח.

סרטונים ויראליים של הזרקות לאיבר המין פורסמו על ידי מרפאה והסעירו את הרשת

נגמר בגירושים: זה מה שקרה לבעל שצרך "מנת יתר" של ויאגרה

אמנם ניתן לייחס את רוב הקרדיט למבנה הגוף, לתזונה, למשטר האימונים הנוקשה ולגנטיקה הנהדרת של שחקן הכדורגל. אך זריקות "טאצ'אפ" עדינות שהוא מקבל לעתים קרובות, הן אלה שסייעו לו לא מעט למראה החטוב והבריא. עכשיו מתברר, כי הוא מזריק לא רק בפניו.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

לפי הדיווחים, המבנה המעוצב של פלג גופו העליון הוא גם תוצאה של שאיבת שומן וטיפולים המדגישים את שרירי הבטן. לפי ההערכות, הכדורגלן משלם עשרות אלפי יורו מדי שנה על טיפולים אסתטיים וכעת גם על הזרקות להגדלת איבר המין.

מדוע כריסטיאנו רונאלדו מזריק בוטוקס לאיבר המין?

זה לא סוד שהשחקן הפורטוגלי חובב טיפולים קוסמטיים. הבוטוקס הוא ללא ספק בן בריתו של בן ה-37, בעוד שהספיק לעבור כבר מספר הזרקות בפניו. מטרת ההזרקות הללו, הן להרחיב את עובי הפין בין אחד לשלושה סנטימטרים. טיפול קוסמטי מסוג זה יכול לקחת עד שנתיים של הזרקות, הוא הפיך ואינו מצריך חתכים או תפרים. הטיפול נועד להגביר את שביעות הרצון של המטופל והן של בת זוגו, ג'ורג'יה רודריגז, לצורך העניין.

בן ה-37 נמצא כעת בעיצומה של פרשת דרכים בקריירה המרשימה שלו. אחרי שחזר למנצ'סטר יונייטד בעונה שעברה והגיע למספרים מרשימים למרות הישגים דלים של הקבוצה, הוא נחוש לעזוב את המועדון, ולא הופיע לפתיחת אימוני קדם העונה.