אוגוסטה האבל בת ה-29 מהעיר יוסטון שבטקסס, בארה"ב, זכתה ללא מעט תשומת לב ברשתות החברתיות. היא חשפה כיצד הזריקה שמן צ'ילי חריף לאריזות הקונדומים של בן הזוג שלה, לאחר שגילתה כי הוא בגד בה עם החברה הטובה ביותר שלה.

נתפס על חם: הציג עצמו כאלמן - והבחורה בתגובה סיפרה לאשתו
תיעוד דרמטי: גילתה שהדייט נשוי וחשפה את האמת בפני אשתו
בזמן חופשה בסיני: אישה השפילה את בן זוגה אחרי שתפסה אותו בוגד, או שלא?

"הייתי במערכת יחסים עם הבחור במשך יותר משנתיים", סיפרה האבל. "בהתחלה הכל היה כמו חלום, הוא היה ג'נטלמן במלוא מובן המילה. הביא לי פרחים מדי שבוע, פיזר עלי מתנות וחיזר אחרי במשך חודשים ובשלב כלשהו אפילו הציע לי נישואין", הוסיפה הצעירה. "הוא היה מקסים והתאהבתי בו די מהר".

מצאה חבילה של קונדומים במכונית של בן הזוג (צילום: מתוך טיקטוק)
מצאה חבילה של קונדומים במכונית של בן הזוג (צילום: מתוך טיקטוק)

אבל החלום המתוק של בת ה-29 התנפץ כשמצאה חבילה של קונדומים במכונית של בן הזוג. "היו לי חשדות אחרי שמצאתי את אריזת הקונדומים. לטענתו הוא קנה אותם לפני שהתחלנו לצאת ופשוט שכח מקיומם ולא הספיק לזרוק אותם. בהמשך הוא טען כי יסלק אותם משם", סיפרה. אך למרות זאת, היא הרגישה שמשהו לא מתנהל כשורה. "כבר באותו הלילה עברתי על טלפון הנייד שלו וגיליתי שהוא דיבר בהודעות פרטיות בפייסבוק עם לא אחרת מאשר החברה הכי טובה שלי", אמרה בכעס.

"הלב שלי נשבר. החברה הזו תמיד הייתה אומרת לי כמה אנחנו נראים טוב יחד אז תארו לכם כמה זה נורא לגלות את ההודעות בניהם", טענה האבל. "הם דיברו בעיקר על איפה ומתי יפגשו כדי לקיים יחסי מין, והיא לא הייתה היחידה שאיתה הוא דיבר מאחורי גבי", הוסיפה הצעירה הנבגדת. כשהתהפכה במיטה במהלך אותו הלילה וכשלא הצליחה להירדם, עלה בראשה רעיון מקורי ו"לוהט". היא סיפרה איך החליטה להחזיר לו בזמן אמת ונזכרה כי במכונית יש חבילה של קונדומים שסברה כי יהיו בשימוש בימים שלאחר מכן.

אוגוסטה האבל, נקמה בבן הזוג הבוגדני (צילום: מתוך טיקטוק)
אוגוסטה האבל, נקמה בבן הזוג הבוגדני (צילום: מתוך טיקטוק)

בלהט הרגע, היא החליטה להזריק טיפות מלינדז, רוטב חריף מפלפל הבנרו הנחשב לאחר מהחריפים ביותר בעולם, לתוך הקונדומים באמצעות מזרק. מאוחר בלילה בזמן שבן הזוג ישן בחדר השינה, היא קמה בשקט, לקחה את מפתחות הרכב כשהיא מצוידת ברוטב המלינדז ובמזרק שהיה ברשותה, והזריקה בכל אחד מהקונדומים הארוזים שהיו בחבילה. 

"יומיים לאחר מכן, הבחור חזר הביתה כשהוא מחזיק את איבריו המוצנעים וסיפר כי ככל הנראה השתמש בג'ל רחצה בחדר הכושר וכעת הוא סובל בשריפה באיבר מינו. זה היה מוזר כי הוא אף פעם לא התקלח בחדר הכושר אבל זה היה בסדר, כי ידעתי שהוא בכלל לא היה באימון. ידעתי מה קרה באמת ועשיתי עצמי מאמינה לו והבאתי לו קרח", סיפרה האבל. לאחר שבמשך מספר שעות התייסר הגבר על מצב איבר מינו הבוער, התוודתה האבל על נקמתה. "זו הקארמה שלך! תתוודה!", אמרה.

השתמשה ברוטב מהחריפים בעולם (צילום: Pixabay)
השתמשה ברוטב מהחריפים בעולם (צילום: Pixabay)

"הוא רק עמד שם ושאל אותי מה עשיתי, ואמרתי לו שאני יודעת שהוא שוכב עם החברה שלי ושזה בהחלט מגיע לו". בת ה-29 סיפרה כי בן הזוג התוודה בפניה וביקש שתסלח לו. אחרי מספר ימים בהם היו בנתק מוחלט, היא החליטה לתת לו הזדמנות נוספת - שגם אותה הוא ניצל ובגד שוב לאחר כחודשיים. זה נגמר שם. האבל לא התכוונה להשקיע שוב זמן ומאמץ בהזרקות לתוך קונדומים. היא עזבה את הגבר הבוגדני ושיתפה את הסיפור ב-TikTok, שהוא הפך לוויראלי וצבר עשרות מיליוני צפיות.